( Sims 2 ) problemen met kleuren

Pagina: 1
Acties:

• msterren
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik had the sims 2 al een hele tijd liggen, en dacht vandaag laat ik het eens proberen. Tijdens het spelen viel het me op dat de kleuren van de ramen, deuren etc niet juist waren. Ze zijn namelijk te licht of nog erger gewoon wit. Weet iemand hoe ik dat kan op lossen?

Win XP pro
265 mb ram
Athlon Tbird 1 Ghz
GeForce 2 GTS pro 64 mb

Verwijderd

Als je wat meer info kan geven over de driver etc. die je nu gebruikt kunnen we je misschien verder helpen. Ik heb ook wel eens op een beter systeem (iig betere 3d, p3 900mhz 512 ram, gf4 ti 4200) Sims 2 geinstalleerd en het liep echt heel traag. Het kan best zijn dat je pc gewoon te oud is voor de Sims. Probeer iig de nieuwste driver te installeren.

Mvg,

Remco

• msterren
bedankt voor het advies, maar dat is denkelijk het probleem niet, het spel loopt vloeiend.
Ik heb na gekenen welke Nvidia driver ik er momenteel op het staan ( 6.14.10.6693 )

Verwijderd

Je hebt ook het spel geupdate? Zie http://thesims2.ea.com/update/ . Updates willen ook nog wel eens helpen, en is iets dat ik zelf ook nog wel eens vergeet terwijl het erg voor de hand ligt.
Probeer ook eens, als je dat nog niet gedaan hebt het spel opnieuw te installeren.

Mvg,

Remco

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 21:21 ]

• msterren
Probleem opgelost doormiddel van het instaleren van een oudere driver.
Zo zien mijn huizen een stuk beter uit.

bedankt voor je hulp Remco