Toon posts:

Office-2003 draait op slechts 1 computer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden Microsoft Office 2003 gekocht (SLIM-edition). Ik heb het op beide computers geinstalleerd.

Maar alleen de 1e kan geactiveerd worden. Betekent dit dat ik een nieuwe CD moet kopen voor de andere computer? Of kan ik Microsoft bellen om een extra key te regelen zodat ik op beide laptops hier Office kan installeren?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je de licentie overeenkomst doorgelezen? :)

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19
Oftwel.. wat hij bedoel is dat als je Office 2003 koopt dat je maar een licentie koopt, dus dat je het maar op een computer mag installeren....
Je hoeft btw niet een nieuwe office cd te kopen voor de 2e pc.. daar kun je ook wel een licentie voor regelen ;)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Als je het legaal wil doen, heb je een licentie per computer nodig, oftwel, zul je 2 keer moeten dokken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Breepee schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:09:
Als je het legaal wil doen, heb je een licentie per computer nodig, oftwel, zul je 2 keer moeten dokken.
Idd hoe duur het ook is, ik heb nu al 3 windows WinXP (pro/home) licenties in huis, en kon ze allemaal maar op 1 pc installeren.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.