beetje warm.. of nie?
hij is trouwens 100% orgineel.. dus niet overgeclocked, niet opgefokt, case nog niet aangepast.. (gaat wel gebeuren binnenkort, een extra fannetje kan zo te zien geen kwaad)
Heb zelf een TB op 1100 Mhz (origineel 1000), deze draait continu met koe (stressed) en wordt ook 60 graden...
Heb je wel een goede airflow in je kast, misschien een idee om wat extra fannetjes te plaatsen?
erhm.. hoe? met jumpers ofzo? ik heb zo'n nieuw mobo'tje van Gigabyte.. de op een na snelste/nieuwste..Op zondag 07 januari 2001 03:13 schreef --ReapeR-- het volgende:
gooi dat voltage eens omlaag
ik zet er wel een 150mm fan in.. mischien helpt dat wel iets...
Verwijderd
ahja.. dus je bent zo'n TMF chatter?Op zondag 07 januari 2001 03:17 schreef --ReapeR-- het volgende:
I'm not using that sh*t, hier is het ook goed, dan kunnen anderen er ook nog wat van leren
maargoed.. een 150mm fan moet genoeg zijn, denk je?
mja.. ok.. maar weet jij mischien een site waar ik online wat meer info over 150mm fans kan vinden?Op zondag 07 januari 2001 03:19 schreef --ReapeR-- het volgende:
ik chat nie, zonde van mijn kostbare tijd
* cappie wil graag een zo stil mogenlijke fan hebben.. desnoods moet 't ding op een lager voltage..
Verwijderd
gewoon een 60 of 80mm is genoeg
en hier kan je ze vinden
ah.. ok.. maar maakt het niet minder (hoge) herrie als ik gewoon een 150mm op de helft van z'n power laat draaien?Op zondag 07 januari 2001 03:23 schreef --ReapeR-- het volgende:
kzou als ik jou was geen 150mm fan nemen, dan vliegt je kast door de kamer.
gewoon een 60 of 80mm is genoeg
en hier kan je ze vinden
Dat zou wel lekker moeten koelen, kan ie namelijk verse lucht van buiten aanzuigen.
hmmja.. crapOp zondag 07 januari 2001 03:47 schreef --ReapeR-- het volgende:
en waar wil je dat ding dan op aansluiten? je mobo heeft een limiet van 350mA.
'k heb nog wel 1 aansluiting over.. desnoods laat ik die fan draaien op een van de drive powersupply-aansluitingen.. 'k zie wel.. ik ga nu in ieder geval knorren
Ja jij hebt een duron !! Die heeft een hele andere core dan de Thunderbird !Op zondag 07 januari 2001 03:52 schreef --ReapeR-- het volgende:
kep ook geen probs hoor 650>950@55graden (ik vind dat nie veel)
Ook van verschillen in Core gehoordOp zondag 07 januari 2001 03:50 schreef PaPa het volgende:
ik snap niet...'k heb TB 800@950 met standaart Spire koelertje van 20 piek en GEEN koelpasta en GEEN casefans en de mijne blijft stressed altijd onder 45 graden...hoe komt 't toch dat iedereen temp probs heeft behalve ik...ik vind 't heus niet erg ofzo maar ik vind 't toch een vreemde zaak
Als je je proc-temp lager wil zien, kan je ook de tempsensor wat meer naar beheden drukken zodat hij niet tegen je proc aan zit, is hij gelijk een stuk koeler.
Een Duron zou dus veel minder heet moeten worden als een T-bird. Mijn Duron wordt stressed 62 graden, mag de pret echter niet drukken, hij draait als een zonnetje en ik heb hem ook wel vaker boven de 75 graden laten draaien
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
150mm fans ??!!!!!!!:?
hebde daar ne foto van ofzo ??!!!!!!!
hem da nog nooit gezien, nog nooit van gehoort !!!
plz give me a site, or a picture of it...:)
Dank U!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Wist niet dat TB's zo warm werden?
Me andere computer met duron 700 wordt stressed maar 26C
Verwijderd
Ja hallow.. maar die 1200 is toch iets anders dan 800.. is top end en nog niet helemaal de juiste core voor 1200 eigenlijk of nog net wel.. meer kunnen ze er met die core ook niet uitpersen hoorOp zondag 07 januari 2001 22:25 schreef minus0ne het volgende:
Ben geen Intel fan maar ik zit nog wel met een Intel P3-800 > met artic silver en golden orb, wordt stressed hooguit 31C
http://www.comairrotron.com/dcfans/MalteseDC.htmOp zondag 07 januari 2001 17:25 schreef --ReapeR-- het volgende:
die bestaan helemaal niet volgens mij
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Mijn advies: haal een andere koeler en doe er een dun laagje koelpasta tussen.
Verwijderd
ZIEKELIJK!!!!! :):):)Op maandag 08 januari 2001 09:40 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
http://www.comairrotron.com/dcfans/MalteseDC.htm
Verwijderd
Intel werkt standaard met lagere temperaturen en kan dan ook slecht tegen hoge temperaturen. Bij AMD is het juist het omgekeerde. Op uw Duron staat blijkbaar een goede koeler.Op zondag 07 januari 2001 22:25 schreef minus0ne het volgende:
Ben geen Intel fan maar ik zit nog wel met een Intel P3-800 > met artic silver en golden orb, wordt stressed hooguit 31C
Verwijderd
Maar dat is wel erg warm. Als ik jou was zou ik maar eens terug gaan met dat ding, waar je hem ook vandaan hebt. En als je hem zelf hebt gebouwd, zouk even pasta ertussen smeren, en de cooler aanzetten
IS echt niet goed....Hij is origineel...
Verwijderd