Toon posts:

[C#] Toolbar in IE: BandObject

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een Toolbar in IE volgens dit voorbeeld:
http://www.codeproject.com/csharp/dotnetbandobjects.asp

Ik wil nu iets als de Googlebar maken, maar dan voor mijn eigen sites... (bijv. een GOT search).
Daarvoor moet ik de na een druk op de knop de URL kunnen veranderen van de huidige browser.
Ik heb het idee dat ik nu de browser kan aansturen m.b.v. deze class: BandObject.Explorer. Ik weet alleen niet hoe ik er nu meer verder moet...

Kan iemand me helpen?!

De sourcefiles zijn te downloaden via de bovenstaande URL.
Onderstaand de code waar de actie (uiteraard) uiteindelijk in moet komen te staan..
code:
1
2
3
4
5
private void button1_Click(object sender, System.EventArgs e)
{
    // HIER KOMT DE CODE OM DE BROWSER TE BESTUREN

}

Verwijderd

Topicstarter
Nog geen reacties zie ik..
Heeft niemand ervaring met het ontwikkelen van Toolbars in IE? Of bijv. tips voor andere oplossingen...?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 12:59 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik gok dat er iemand wel ervaring mee heeft. Maar wat is nu precies je probleem? Wat heb je nu al geprobreerd en wat lukte daar niet mee.
We gaan er hier vanuit dat je eerst zelf wat vooronderzoek verricht voordat je hier een topic opent. Dit mis ik in je startpost. Informatie over hoe die aan te sturen is te vinden met google en op msdn. (msdn.microsoft.com).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de code op de bovenstaande link gebruikt. Vervolgens wil ik deze uitbreiden, maar ik weet niet hoe ik de class BandObject.Explorer moet gebruiken. Ik hoopte dat iemand hier al ervaring mee had...