winipcfg
desbetreffende netwerk kaart selecteen en dan staat ie achter adapter adres.
desbetreffende netwerk kaart selecteen en dan staat ie achter adapter adres.
.
Mijn topic was wat slecht geformuleerd, ik wil mijn MAC-adres verwijderen/onzichtbaar maken/spoofen...
hoe te doen... ?
hoe te doen... ?
Sommige kaarten hebben windoze drivers waarin je een ander mac adres kan invullen. Ik heb een netgear FA310 waarbij dat kan.
Als je linux draait is het nog makkelijker, ifconfig heeft een optie waarme je bij elke kaart je mac kan veranderen.
Als je linux draait is het nog makkelijker, ifconfig heeft een optie waarme je bij elke kaart je mac kan veranderen.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderen/onzichtbaar maken kan niet. Veranderen wel.ik wil mijn MAC-adres verwijderen/onzichtbaar maken/spoofen...
Volgens mij om stoute dingen te doen
Verwijderd
Een MAC adres is toch "in gebrand"... dus kun je deze volgens mij niet veranderen... Elke NIC heeft z'n unieke MAC... dus zal het ook niet zo 1 2 3 kunnen denk ik...
Cronik, je verandert je mac adres van je ethernetkaart ook niet, alleen de packets die je de kabel opgooit kun je naar believen verbouwen, dus ook het hardware adres dat in die packets staat.
Kan bv. handig zijn als je kabelboer z'n kabelmodems alleen maar laat reageren op 1 bepaalde ethernetkaart die je net in een andere pc hebt zitten. Ofzo.
Kan bv. handig zijn als je kabelboer z'n kabelmodems alleen maar laat reageren op 1 bepaalde ethernetkaart die je net in een andere pc hebt zitten. Ofzo.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Ehh Jongens.. Hoe kun je dat dan klaar spelen ??
ik heb nl. net een 486 gekocht als router.. en ik wil mijn ISA ethernet kaart gebruiken als kaart die direct aan de kabel hangt..
maareh.. de kaart van mijn kabelboer is pci.. en communiceert alleen maar met het MAC adrress dat de kabelboer heeft ingesteld.. (van die pci kaart dus)
Hoe kan ik de zooi manipuleren ??
ik heb nl. net een 486 gekocht als router.. en ik wil mijn ISA ethernet kaart gebruiken als kaart die direct aan de kabel hangt..
maareh.. de kaart van mijn kabelboer is pci.. en communiceert alleen maar met het MAC adrress dat de kabelboer heeft ingesteld.. (van die pci kaart dus)
Hoe kan ik de zooi manipuleren ??
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Onder linux kun je een isa netwerk kaart ieder mac adres geven wat jij wilt 
dus kijk ff wat het mac adres is van je pci 3com ( Want ik neem aan dat je chello hebt met een 3Com ) en dat adres gebruik je dan voor de naam van die isa in de 486
dus kijk ff wat het mac adres is van je pci 3com ( Want ik neem aan dat je chello hebt met een 3Com ) en dat adres gebruik je dan voor de naam van die isa in de 486
.
Pagina: 1