Pagina doorsturen zonder postdata opnieuw verzenden

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
Beste mensen,

Met php heb ik een inlogsysteempje en nadat mensen zijn ingelogd krijgen ze een melding.
Hier telt een javascriptje af van 5 tot 0 en bij 0 wordt de pagina doorgestuurd naar index.php?subject=home. Het probleem is alleen dat bij het doorsturen de post gegevens (de gebruikersnaam en het paswoord), nog een keer verstuurd willen worden waardoor ik een 'foutje' krijg.

Deze pagina kan niet worden vernieuwd zonder de gegevens opnieuw te verzenden. Klik op opnieuw als u de gevevens opnieuw wilt verzenden of op Annuleren als u wilt teruggaan naar de pagina die u probeerde weer te geven.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast dank!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Het is misschien wel handig als je wat code post... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Die melding krijg je alleen als je opnieuw een post-request doet. Nu vind ik het knap dat jij met JS een post-request weet te maken :)

JavaScript:
1
setTimeout("window.location.replace('?subject=home');", 5000);

Dat zou moeten werken :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Even op Google zoeken naar javascript redirection had je vast een antwoord opgeleverd.

Dit topic is gesloten.