[WoW] Install traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Hey medetweakertjes

ik zit net dus WoW te installe, en wat mij opvalt is dat de installer echt enorm traag is. cd1 heeft ie gewoon 20 minuten over gedaan om helemaal te installeren. Cd2 en 3 ook zoiets, ben nu al ruim een uur bezig.
Cd4 zit er nu in ,die gaat nog redelijk snel, maarja. Toch vet vaag.

Houston3 @ irc had ook dit probleem, ligt dus niet specifiek aan mijn dvdfikker. Ik denk dat het gewoon slechtbedrukte cd's zijn.

Ik met me stomme kop had de beta al uninstalled...
Ik heb een Sony dw-u10a dvdfikker.

Nog meer mensen met dit probleem?
Vermeld er even bij wat voor specificaties dat je heb van je systeem, misschien dat we dit dan aan blizzard laten zien ofzo, voor een fix.

*updeet*
ben nu aan het patchen, dat gaat gelukkig wel snel, toch vind ik dat ze iets aan die blizzard downloader mogen doen, een upload cap van 20 ofzo... hij doet meteen 55. *slip* verbinding dicht.. :/

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 11-02-2005 14:58 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 14:34

Houston3

ole

ja ik heb het dus ook ben nu halverwege en loopt die installer vast, wat waardeloos zeg :r
kan ik weer een uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
hmm ik weet nog dat toen FFXI net in de winkels lag er ook veel brakke cd's tussen lagen. Je kon dan via Square-Enix de cd's van hun FTP downloaden (na de nodige verificatie natuurlijk)Het moet namelijk geen probleem zijn ivm Warez. Je moet toch per maand betalen dus je kan geen warez versie gebruiken :)

ik zou eens informeren of Blizzard dit ook doet. Zeker als je na een format weer moet installen en je cd's doen het niet meer.

PS:
Je kan je upload bij die patcher dichtknijpen met bv netlimiter ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 13:03
subtiele kick :7

Heb format gedaan net, ben nu wow weer aan het installeren. Dit schiet dus niet op, hangt nu al 1 uur op cd 3, ik durf em niet af te breken.

Kan ik een nieuw exemplaar eisen van mijn store waar ik em gekocht heb? Want met een andere cd rom speler heeft ie dit probleem ook, dus echt een cd specifiek probleem....

Had al een mailtje naar gcshop gestuurd, maar die laten vrij weinig horen. Had ik al gedaan toen ik em voor de eerst ekeer wou installeren...

Wat vinden jullie, heb ik recht op een nieuwe of moet ik het hier bij laten zitten?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:01
Natuurlijk proberen nieuwe te krijgen ;) maar tot die tijd probeer cd's eens te kopieren (alleen voor jezelf dan is het legaal (correct me if i'm wrong :) )) of met bijv. daemon tools naar hd te schrijven en dan te instaleren.

[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 08-05-2005 18:27 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52
Kijk hier ( [rml][ WoW] Installatie problemen (terrain.mpq)[/rml] ) even voor een eventuele oplossing.

Ik heb echter het probleem dat de CD's bij een bepaald bestand gewoon stoppen.. Nu is het echter wel bekend dat het spel lang duurt alvorens het geheel geïnstalleerd is, maar zolang als jij aangeeft, is wel heel erg...
Pagina: 1