Ik heb een Speedlinq 3/1 Mbit abbo icm een Speedtouch 580 modem/router sinds maandag en dat werkte prima..... TOT gister ineens tijdens het surfen mijn verbinding eruit knalde. Krijg geen IP adres of niets door. Als ik naar de instellingen van de ontvanger kijk (Speedtouch 120g USB) dan klik ik op Scan en dan vindt 'ie de modem. Ik heb al vanalles geprobeerd:
- talloze reboots
- ipv Wifi een ethernetkaart op de Speedtouch modem gezet. Ook dan krijg ik geen IP adres door (ja, een 169.x.x.x maar dat is ook nix
)
Extra info:
de lichtjes bij DSL en Internet staan op groen. Bij WLAN staat deze op oranje. Ik heb een linecheck bij Speedlinq gevraagd mar heb weinig zin om nog eens te bellen. Duur en helaas onkundig.
Ik heb helaas geen andere modem voorhanden welke ik kan lenen om dat te testen.
Iemand die hulp kan bieden?
Nog meer extra info:
Ik probeerde net te surfen naar het IP adres van de modem (10.0.0.138, wat ik nog weet van toen ie het nog wel deed) maar dan krijg ik geen verbinding. Dus WiFi is het probleem?
- talloze reboots
- ipv Wifi een ethernetkaart op de Speedtouch modem gezet. Ook dan krijg ik geen IP adres door (ja, een 169.x.x.x maar dat is ook nix
Extra info:
de lichtjes bij DSL en Internet staan op groen. Bij WLAN staat deze op oranje. Ik heb een linecheck bij Speedlinq gevraagd mar heb weinig zin om nog eens te bellen. Duur en helaas onkundig.
Ik heb helaas geen andere modem voorhanden welke ik kan lenen om dat te testen.
Iemand die hulp kan bieden?
Nog meer extra info:
Ik probeerde net te surfen naar het IP adres van de modem (10.0.0.138, wat ik nog weet van toen ie het nog wel deed) maar dan krijg ik geen verbinding. Dus WiFi is het probleem?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 15:47 ]