StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)
hij zat bij de pcm, weet alleen niet zo welk nummer.moet ik voor je zoeken.
Hier staat de trial op http://www.techsmith.com/products/studio/default.asp
Hier staat de trial op http://www.techsmith.com/products/studio/default.asp
LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
CamTasia zegt te werken (volgens de help-file), maar de optie waarmee ik uiteindelijk hoor te kunnen doen, staat echt _nergens_
[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 11-02-2005 15:02 ]
om eerlijk te zijn is mij niet echt duidelijk wat je wil???tranztaz schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:01:
CamTasia zegt te werken (volgens de help-file), maar de optie waarmee ik uiteindelijk hoor te kunnen doen, staat echt _nergens_
Kijk, camtasia heeft een softwarematige WDM-Driver, zoals je Webcam dat is of een TV/Radio-capture kaart. CamTasia kan zich voordoen als bijv. een webcam. Ipv. een echte webcam te draaien kan ik dus bijv. een tekenfilm van de Simpsons ofzo laten zien in een webcam-venster. Snappie?
En in de help van (en JA, ik heb het HEEL GOED gelezen) Camtasia staat dat het moet kunnen door op een optie te klikken, alleen daar waar ik hem verwacht, daar staat hij niet...
En in de help van (en JA, ik heb het HEEL GOED gelezen) Camtasia staat dat het moet kunnen door op een optie te klikken, alleen daar waar ik hem verwacht, daar staat hij niet...
Ok het is me helemaal duidelijk ik zal eens op zoek gaantranztaz schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:36:
Kijk, camtasia heeft een softwarematige WDM-Driver, zoals je Webcam dat is of een TV/Radio-capture kaart. CamTasia kan zich voordoen als bijv. een webcam. Ipv. een echte webcam te draaien kan ik dus bijv. een tekenfilm van de Simpsons ofzo laten zien in een webcam-venster. Snappie?
Pagina: 1