Software avi's afspelen via WDM (bijv. camtasia) gezocht

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
De titel lijkt mij duidelijk genoeg... Na flink en ook flink gezocht te hebben, schijn ik alleen bij camtasia uit te komen, alleen deze kan ik nergens downloaden gek genoeg. ER zijn wel download-pagina's maar ik krijg steeds exe-files van 1kb :/

Kan iemand mij wellicht iets anders aanraden? Want voor de rest is het alleen caputre dit en dat. Terwijl het een beetje de omgekeerde wereld moet zijn :)

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:52

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

hij zat bij de pcm, weet alleen niet zo welk nummer.moet ik voor je zoeken.

Hier staat de trial op http://www.techsmith.com/products/studio/default.asp

LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• SkyStreaker
  • Nu online
CamTasia zegt te werken (volgens de help-file), maar de optie waarmee ik uiteindelijk hoor te kunnen doen, staat echt _nergens_

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 11-02-2005 15:02 ]

• kromme

kromme

tranztaz schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:01:
CamTasia zegt te werken (volgens de help-file), maar de optie waarmee ik uiteindelijk hoor te kunnen doen, staat echt _nergens_
om eerlijk te zijn is mij niet echt duidelijk wat je wil??? 8)7

• SkyStreaker
  • Nu online
Kijk, camtasia heeft een softwarematige WDM-Driver, zoals je Webcam dat is of een TV/Radio-capture kaart. CamTasia kan zich voordoen als bijv. een webcam. Ipv. een echte webcam te draaien kan ik dus bijv. een tekenfilm van de Simpsons ofzo laten zien in een webcam-venster. Snappie?

En in de help van (en JA, ik heb het HEEL GOED gelezen) Camtasia staat dat het moet kunnen door op een optie te klikken, alleen daar waar ik hem verwacht, daar staat hij niet... :/

• kromme

kromme

tranztaz schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:36:
Kijk, camtasia heeft een softwarematige WDM-Driver, zoals je Webcam dat is of een TV/Radio-capture kaart. CamTasia kan zich voordoen als bijv. een webcam. Ipv. een echte webcam te draaien kan ik dus bijv. een tekenfilm van de Simpsons ofzo laten zien in een webcam-venster. Snappie?

En in de help van (en JA, ik heb het HEEL GOED gelezen) Camtasia staat dat het moet kunnen door op een optie te klikken, alleen daar waar ik hem verwacht, daar staat hij niet... :/
Ok het is me helemaal duidelijk ik zal eens op zoek gaan

Pagina: 1