WoW first month subscription?

Pagina: 1
Acties:

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
ik heb nu eindelijk na maanden lang wachten, mijn exemplaar van WoW!! :P
maar nu ik hem probeer te installeren, via de www.wow-europe.com blijf ik steken bij payment method. Terwijl de 1e maand vrij zou zijn, vragen ze me toch hoe ik wil betalen. ik wil helemaal niet betalen. en aangezien ik geen creditcard heb, kan ik het ook niet.
weet iemand of ik iets verkeerd doet?
Of zou er toch nog ergens een extra code bij moeten zitten? :X De enige meegeleverde code die ik erbij heb is de authentication code, die je daarvoor niet kan gebruiken.

Verwijderd

Lees de opschrift op de verpakking. Het spel is niet te spelen zonder creditcard. Voor verificatie heb je altijd een creditcard nodig.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

r0b

offtopic:
Is WoW al uit dan :?

• Neok_
  • Niet online
http://forums-en.wow-euro...-en&t=97&p=1&tmp=1#post97

ik lees het nu pas, aangezien het forum n btje plat lag :(
dat wordt dus een creditcard fixen...
best een rotstreek :(

Verwijderd

Nofi, maar het staat toch vermeld? hoezo is het dan een rotstreek? *kent dit van Xbox live*

• Neok_
  • Niet online
Er staat nergens dat je een creditcard nodig heb, je kan ook een speciale paycard krijgen, en je moet daar eerst de code van geven, voordat je die maand gratis krijgt. ik heb met de winkel gebeld, en die heeft naar de levenrancier gebeld.
er is iets fout gegaan bij de levering (die zijn nu dus nog niet verkrijgbaar die prepaidkaarten, vanaf 4 maart wel), en blizzard is al bezig een oplossing te vinden voor mensen die geen creditcard hebben. ze verwachten uiterlijk maandag een oplossing gevonden te hebben, en die staat dan gepost op www.wow-europe.com
dus het is nog weer eventjes geduld hebben, but what's new:)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41
Zeg, mag het een beetje minder? ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 12-02-2005 11:01 ]

Pagina: 1