[iPod/iPod Mini] Valentijnsaktie bij alle Apple Centers!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Ik weet niet of alle (aankomende) Apple freaks alhier op GoT het al weten, maar in de krant (Telegraaf en wellicht ook andere grote dagbladen) van vandaag staat een mysterieuze advertentie van het Apple Center collectief waarin ze op de 14e een speciale Valentijnsaktie cq. aanbieding hebben met betrekking tot de iPod en iPod Mini.

Daarbij stond ook dat indien je meer informatie wilt contact met ze opnemen, dus de van ondergetekende mail is inmiddels onderweg :)

Update

Bij elke iPod of iPod mini die je op 14 februari via één van de Apple Centers aanschaft krijg je een gratis pakket iPod sokken ter waarde van 29 euro cadeau!

[ Voor 25% gewijzigd door mindcrash op 11-02-2005 16:07 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Hmm.. Interesting! Keep me posted!!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

In het kader van "Apple voordeel" deze HTML mail die ik laatst kreeg:

http://email.euro.apple.c.../neweduc/nl/index_nl.html

leoaq.fm // Jeune Loop

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Onder het motto van we moeten toch van die soktroep af, niet echt een denderende actie imo.

Ik heb zelf ook iPod socks :X:+

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

opzich aardige actie, ik bedoel: Apple moet er wel geld aan blijven verdienen dus dit is een leuk aardigheidje.

"Bij elke iPod of iPod mini die je op 14 februari via één van de Apple Centers aanschaft krijg je een gratis iMac 20" van 1899 euro cadeau!" ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Da's waar, maar een dock had mij misschien overgehaald. iPod socks niet echt.

Maar goed, alleen de reclamecampagnes van Apple vind altijd al vermakelijk genoeg. (zonder sarcastisch te zijn)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

idd...socks heb ik al dus ze mogen mij best wel als valentijnsgeschenk een dock sturen ;) Dan beloof ik ze dat mijn volgende mp3-speler wéér een iPod wordt ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

krijg je een pakket?

ik dacht dat je maar één sok kreeg..

one more thing...

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Doe dit maar niet. We willen hier niet ij elke actie van de AC's of de Bijenkort of de Dixons what so ever een topic.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.