Kraaaak, daar gaat je cooler van je videokaart

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
jaaaaaaa, het is me gelukt hoor die fan van mijn videokaart eraf te halen. hij is 30min. in de vreezer geweest en heb toen met hccpas en schroeven draaier het eraf gehaald. en het geluid wat je hoord is niet echt prettig Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. maareh mijn blue ORb zit er mooi op. nu nog ff een ontwerp voor mijn plexiraampje en nog wat schilderen en klaar is .....Borb.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Hee, wat ben jij voor overklokker, een P3-700 hoort minstens op 933 te lopen en die koeler had je er ook wel direct af kunnen breken:)

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Op zondag 07 januari 2001 02:26 schreef lambi80 het volgende:
Hee, wat ben jij voor overklokker, een P3-700 hoort minstens op 933 te lopen en die koeler had je er ook wel direct af kunnen breken:)
Beetje jammer... een 750 op die speed.. m'n 733 rent harder ;) 990 (180FSB) .. maar he... ik moet me'n cooler van m'n video er nog af halen ;) hopelijk zonder KRAAAAK;)

Macconner! | speed 733@1007 :)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ga je er dan toch een blue orb op gooien mac? :)

Verwijderd

ik heb me cooler er niet afgekraakt; heb gewoon die k*tfan eraf gehaald en er een 7200rpm fan opgevezen en het koelt perfect nu wordt nauwelijks lauw :)

Verwijderd

1 nadeel ik kan mijn pci slot eronder wel nietmeer gebruiken :+

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

GeonetiX; heb nog koelers liggen.. eest die dat blokkie eraf.. Artic er tussen, blokkie er op, coooler een GAAN ;)

• GX

GX

Nee.

dacht dat je arctic op was?

analways, niet teveel pci sloten opmaken he:)

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

Op zondag 07 januari 2001 02:43 schreef GeonetiX het volgende:
dacht dat je arctic op was?

analways, niet teveel pci sloten opmaken he:)
Xeon heeft nog iest over ;) .. en he.. ik heb geen Pci's meer vrij ;(

• GX

GX

Nee.

hoe wil je er dan zo'n blok voorhangen, of hou je je standaard ding erop?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-05 17:51
Ik heb een Asus v6600 Deluxe, en die wordt soms tegen de 70 graden (op default settings). Ik denk dat ik ook het standaard koelertje eraf ga halen en er een beter koelertje op ga zetten. Zeker nu ie bijna uit z'n garantie is (is bijna 1 jaar oud... :'()

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
1 prob het ligt waarschijnlijk aan mijn ram ik heb hem laatst 5 hele minuten hem op 840Mhz gekregen maar toen windoowz laade kreeg blauw scherm en sinds toen starte het niet meer op die snelheid. snif snif

ennuh deze. proc kwam uit de tijd toen ze schaars waren want toen ik hem kocht stond er een oude datum op.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Macconner

Macconner

as if is mathers...

Op zondag 07 januari 2001 02:46 schreef GeonetiX het volgende:
hoe wil je er dan zo'n blok voorhangen, of hou je je standaard ding erop?
Inprovosidigensmaar he... ;) .. ben ik redelijk goed in ;) kom er wel uit ;)

• GX

GX

Nee.

Op zondag 07 januari 2001 02:49 schreef Macconner het volgende:

[..]
Inprovosidigensmaar he... ;) .. ben ik redelijk goed in ;) kom er wel uit ;)
laat ik het hopen voor je :)

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 10:11

asusk7m550

Athlon 550@500

Ik heb dus laatst ook mijn koeler van mijn videokaart afgehaalt, maar ik kon de nieuwe koeler nergens aan vast maken, dus heb ik er maar tandpasta en koelpasta tussen geduwd (nogmaal gesproken werkt doet fantastisch) Maar ik denk dat ik de verkeerde tandpasta heb gebruikt want het werkt maar niet hard, maar bleef wel plakken. Ik de video kaart weer in. Koeler bleef nog steeds plakken. Een week je met kast open gecomputerd.
Na een week bleef die nog steeds hangen, dus toch maar mijn compu dicht. Op gegeven moment hoor ik bonk, en toen heb ik mijn pc maar eventjes heel snel uitgedaan, de koeler was er dus vanaf gevallen.
Maar nu zit de oude er weer op, en ik ga in het vervolg eerst eventjes kijken of de tandpasta wel droogt, anders doe ik het niet nog een keertje.

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 16:32 schreef asusk7m550 het volgende:
Ik heb dus laatst ook mijn koeler van mijn videokaart afgehaalt, maar ik kon de nieuwe koeler nergens aan vast maken, dus heb ik er maar tandpasta en koelpasta tussen geduwd (nogmaal gesproken werkt doet fantastisch) Maar ik denk dat ik de verkeerde tandpasta heb gebruikt want het werkt maar niet hard, maar bleef wel plakken. Ik de video kaart weer in. Koeler bleef nog steeds plakken. Een week je met kast open gecomputerd.
Na een week bleef die nog steeds hangen, dus toch maar mijn compu dicht. Op gegeven moment hoor ik bonk, en toen heb ik mijn pc maar eventjes heel snel uitgedaan, de koeler was er dus vanaf gevallen.
Maar nu zit de oude er weer op, en ik ga in het vervolg eerst eventjes kijken of de tandpasta wel droogt, anders doe ik het niet nog een keertje.
Tie rips? Elastiekjes? Zit hier prima...

Verwijderd

Klere dubbel post. Goed. Ik heb redelijk wat ervaring met Peltiers en uitzinnig groote HSF`s op m`n voodoo3tje plakken en schroeven en boren. Als er in het pcb gaten zitten, kan je met tie-raps behoorlijk wat. Als je het Pro-style wilt doen, gebruik dan boutjes etc. Had destijds een opstelling gemaakt met een peltier boven en onder, en beide pelts lucht gekoeld met 2 stevige HSF`s. ik had stepping 1 van die krengen, de eerste die in nederland te koop was. Dus ik kwam met moeite op 183Mhz. En dat terwijl ik met een HSF op 177Mhz kwam. kennis heeft tijden een te grote HSF aan z`n voodoo gehangen, en die is krom getrokken, >:) werkt nog wel.

Verwijderd

Wat je kan doen, is op de randjes van de chip superglue plakken, en de rest met thermal paste insmeren. werkt perfect!

Gebruik zelf de standaard koeler van m`n asus v7700, hij haalt netjes 200/400. snel zat.

Verwijderd

Hey,

Kun je superglue gebruiken??? Welke???
Ik heb daar destijds mijn BX-chipset van mijn BP6 mee gemolt!!

Ik wil inderdaad ook iets anders dan dat thermal tape op mijn Viper II!

Kan ik op de randjes lijm doen en in het midden mijn Artic?? Hoe moet ik dan de memory chips doen??

Cheers!
Pagina: 1