Toon posts:

Sleetjes voor Dell desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Dell desktop computer overgenomen (zo'n plat model waar de monitor bovenop kan). Nu heeft dit apparaat geen cd rom speler, maar ik zou er graag eentje inbouwen. Enige probleem wat ik heb is dat de meeste hardware in het apparaat (cd rom speler/ Hard disk etc) erin zit dmv een systeem met sleetjes (groen kleurige plastic sleetjes aan de zijkant van de hardware).

Mijn vraag is waar kun je deze sleetjes kopen?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik zou eens bij Dell zelf gaan proberen, maar ik heb geen idee of zij die dingen los leveren. Ze kunnen ook nog per type computer verschillen denk ik. Of zoek iemand die nog een oude Dell heeft staan er er niets mee doet. Ik heb ook wel eens Compaqs gezien die een dergelijk sledesysteem hadden, maar of dat past is dus de vraag.

Wat let je om zelf wat te knutselen met behulp van wat metaal/karton/hout?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik kan er je 2 leveren/ opsturne. Heb ze hier nog nutteloos liggen ;). Meestal zitten er trouwens onder het front 2....... Volgens mij ben ik wel de schroefjes kwijt maar dat valt wel op te lossen denk ik..... Als je even emailt kan ik wel wat regelen.

[ Voor 75% gewijzigd door Micha op 11-02-2005 19:10 ]

Verwijderd

wat voor machine is het? ik werk bij dell en heb dozen vol met die meuk liggen hier
die rails verschillen per machine soms dus ff het exacte type.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 19:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
het type is: optiplex gx240
is dit genoeg informatie.

Wel alvast bedankt voor alle reacties.... SUPER!

Verwijderd

gx240 small form factor? of small dekstop? small minitower? zijn paar verschillende versie's he!
is het een waar een normale drive inpast of een waar een laptop drive in past?

Verwijderd

Topicstarter
zoiets: http://liquidationonly.com/pics/dell%20case.jpg

maakt die foto wat meer duidelijk?

grtz

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 11:52 ]

Pagina: 1