[Win2K][DVD+R] Incorrect function error bij gebrande DVD+R

Pagina: 1
Acties:

• Tees
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het volgende probleem is het geval:

Na het branden van een data DVD+R krijg ik bij het openen van die DVD de foutmelding: "E:\ is not accessible: Incorrect function". Ik heb een splinternieuwe NEC ND3520, andere CD(-R)s en DVDs geeft 'ie geen enkel probleem mee.

Enige wat mij opvalt is dat 'ie in My Computer bij E "Compact Disc" aangeeft, waar 'ie misschien DVD zou moeten aangeven?

Na eindeloos Googlen ben ik nog geen stap verder, er zijn wat dingen geopperd over WinXP icm Easy CD Creator, dat hebbik niet. Anderen melden wat over Norton AV, dat gebruik ik ook niet. Opnieuw de DVD brander installeren lost de boel ook niet op. Ik heb bij het brandproces ook geen enkele foutmelding of iets gehad. Iemand ideeen?

Ook de Search hier in GoT geeft niet veel resultaat, meesten gooien 't op een kapotte brander, dat is het dus niet lijkt me, ik heb genoeg aanwijzingen opgegoogled die zeggen dat het een software (/registry?) probleem is, maar waar het ligt kan ik niet achter komen... :'(

Nieuwste firmware ook geprobeerd, geen oplossing

[ Voor 25% gewijzigd door Tees op 11-02-2005 13:56 . Reden: Toevoegingen ]

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"

• Tees
  • Niet online
kick

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer deze: http://support.microsoft.com/kb/316529

Ook al is het voor WinXP geschreven, maar je kunt op z'n minst wel kijken of de registervelden aanwezig zijn en eventueel deze op dezelfde manier te aanpassen. Wel eerst een register-backup maken :)

• Tees
  • Niet online
BalusC schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:24:
Probeer deze: http://support.microsoft.com/kb/316529

Ook al is het voor WinXP geschreven, maar je kunt op z'n minst wel kijken of de registervelden aanwezig zijn en eventueel deze op dezelfde manier te aanpassen. Wel eerst een register-backup maken :)
Al geprobeerd, zijn niet aanwezig.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je InCD (van Nero) geinstalleerd? Probeer deze eens te verwijderen. En heb je ook verschillende DVD media geprobeerd?

Hier staan vrij veel oplossingen, al zijn ze grotendeels WinXP-related.
http://www.duxcw.com/yabb...ion=display;threadid=6227

• Tees
  • Niet online
Die had ik zefl ook al gevonden, zoals je zegt idd veel met WinXP, kheb alles al doorgekeken, kheb voor zover ik weet geen Nero InCD geinstalleerd staan...het enige wat ik kanv erzinnen is een ander DVD+r merk proberen....alleen jammer van die 4 die ik dan nog heb liggen...

Pagina: 1