Boot.ini aangepast » niet meer in bios?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 15:51
Hoi,

Ik heb laatst hier een topic op GoT gelezen en toen iets in mijn boot.ini veranderd waardoor ik men ram enzo kon zien, maar als ik nu op F1 of ESC druk, tijdens opstarten, gebeurt er niks, weet iemand wat ik weer terug moet veranderen in boot.ini :P

Het is een blauw shcerm waar oa in staat 128MB ram

[ Voor 1% gewijzigd door --Christiaan-- op 11-02-2005 12:25 . Reden: 129 mb » 128 ]

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 16:02

grimson

domeingrommer

Je boot.ini aanpassen staat compleet los van niet meer in je BIOS te kunnen komen.
Je zult het dus ergens anders moeten zoeken of je bedoeld eigenlijk iets anders en gezien je 'openingspost' zou het ook goed kunnen dat je héél veel dingen door elkaar aan het halen bent ;)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:18

lier

MikroTik nerd

Welke topic bedoel je ?
Welk OS ?
Wat heb je aangepast ?
Waar kon je geen "ram enzo" zien ?
Wat voor hardware ?
Waarom kom je niet in je bios ?

Ben bang dat je gevaar loopt dat dit topic snel gesloten wordt...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 15:51
lier schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:29:
Welke topic bedoel je ?
Welk OS ?
Wat heb je aangepast ?
Waar kon je geen "ram enzo" zien ?
Wat voor hardware ?
Waarom kom je niet in je bios ?

Ben bang dat je gevaar loopt dat dit topic snel gesloten wordt...
Sorry,

Het probleem is dat ik het topic niet meer weet, ik gebruik XP, en ik weet dus ook niet meer wat ik aangepast heb. Ik heb het geloof ik aangepast omdat ik dan erromsgs kon zien... Ik heb een Pentium 4 2.8 Ghz, 128MB RAM, en ik weet dus niet waarom ik niet meer in mijn bios kom, ookal duw ik heel de tijd op F1/DEL

Ik zal zo m'n boot.ini posten

edit:
Als ik mijn windows map doorzoek zie ik alleen een boot.ini.backup bestand, en géén .ini

[ Voor 13% gewijzigd door --Christiaan-- op 11-02-2005 12:41 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:01
Je boot.ini file staat compleet los van je BIOS.

Je BIOS initializeert als het ware de rest van je computer, je kan toch ook gewoon in je BIOS komen zonder hardeschijf ofzo (waar boot.ini opstaat)

een P4 2.8GHz met 128MB ram, ik hoop dat je je vergist :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik rem NIET voor admins
Hoeft ook niet, als je maar wel de topicbeschrijvingen die ze intypen leest voor je een topic opent ;)

Oftewel: dit past niet in SA. Eerder WOS maar op deze manier past het niet in het policy aldaar dus ik sluit ipv te verplaatsen. Open evt. een nieuw topic in WOS maar check dan eerst het policy daar:
• geef aan wat er nu is gebeurt
• geef aan wat je wilt
• maak onderscheid tussen wat je weet en wat je denkt te weten (zoals SyS_ErroR in "Boot.ini aangepast » niet meer in bios?" al zegt heeft BIOS niets te maken met boot,.ini (die in de root van je boorpartitie staat).

Overigens: als het puur om je BIOS inkomen gaat, moet je in het boekje van je mobo zijn, of als dat niet helpt Processors, Mobo's & Geheugen (zie dan de stickies daar ipv die van WOS :P ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.