Toon posts:

Ram uitbreiden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil het geheugen op mijn computer uitbreiden van 512mb DDR333 (pc2700) naar 1024mb door er 512 bij te zetten. Mijn moederbord ondersteund geheugen tot pc3200. Kan ik er beter een pc2700 inzetten of een pc3200?
Bij voorbaat dank :)

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
pak gewoon 3200 geheuge...dat is bijna niks duurder. Het schakeld dan automatisch terug naar 2700 snelheid, maar als je nog eens wilt gaan uitbreiden heb je al sneller geheuge voor handen.

Verwijderd

beetje onzinnig er 3200 in te zetten omdat het terug schakeld naar 2700 + als je ooit weer een nieuwe pc gaat kopen heb je zo ie zo pech want dan zal ddr2 of zelfs ddr3 ingeburgerd zijn .. dus die extra euris die je kwijt bent aan 3200 geheugen lekker in je zak laten zitten en 2700 geheugen kopen ... :*)

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
dus die extra euris die je kwijt bent aan 3200 geheugen lekker in je zak laten zitten en 2700 geheugen kopen ... :*)
Hier in de lokale winkel scheelde het laatst 2 euro...dus niet de moeite waard om te laten liggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _sepulnation_ op 11-02-2005 12:23 ]

Verwijderd

_sepulnation_ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:23:
[...]

Hier in de lokale winkel scheelde het laatst 2 euro...dus niet de moeite waard om te laten liggen ;)
ja dan is het duidelijk pc 3200 , was me niet echt bewust van de price drop van het geheugen op dit moment.. sorry my bad B) O-)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor de info. Dan ga ik maar is shoppen voor de 3200 :*)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ. Kijk daarin onder "Kan ik verschillende merken/groottes/snelheden geheugen mixen?" en onder "Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?". Informatie en antwoorden te over, die je zelf makkelijk had kunnen vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.