[iTunes] Kopieert ongewenst muziek automatisch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik ben een ontzettende N00B op mac gebied.. het leukt me eigenlijk vrij aardig maar ik heb nog een een vraag hier op. Ik heb in mijn map music 2 albums staan map 1 en map 2 elke keer als ik een playlist aanmaakt dan begint itunes te blaaten dat hij ze gaat kopieren en dan lijkt het er op dat ie ze in de complication map gaat zetten. Ik wil eigenlijk gewoon een map met albums maken en die daar naar toe linken meer eigenlijk niet, hoe kan dit het gemakkelijkste?

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

iTunes heeft standaard de wat vervelende eigenschap alle nummers die je in iTunes laadt, standaard ook in de 'My Music' map te zetten. Hij begint inderdaad als een gek te copiëren, niet echt prettig imo.
Menu Edit --> Preferences --> Advanced --> "Copy files to iTunes Music Folder when adding to Library" ff uitvinken.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Zou je de volgende keer een wat duidelijkere titel kunnen geven dan "Itunes ... kopieerd naar hardeschijf [apple]" ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25
Tja. En de vraag is of dit ongewenst is natuurlijk. De een houdt er van zelf zijn MP3 collectie te micro-managen, terwijl de ander net zo lief het hele beheren aan iTunes over laat.

Ik moet er zelf niet meer aan denken om zelf met sub-sub-sub-folders aan de slag te gaan om artiesten/genres/whatever te sorteren...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Het eerste wat je ook eigenlijk moet doen met elk nieuw pakket is alkle opties nalopen en de ongewenste voorlopig uitzetten.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:29

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Je kan overigens achteraf je library dan alsnog bij elkaar brengen als je dat wil: Advanced, en dan Consolidate library... dan worden alle rondslingerende bestanden op de juiste plek in de iTunes dir gezet.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
NielZ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:21:
iTunes heeft standaard de wat vervelende eigenschap alle nummers die je in iTunes laadt, standaard ook in de 'My Music' map te zetten. Hij begint inderdaad als een gek te copiëren, niet echt prettig imo.
Menu Edit --> Preferences --> Advanced --> "Copy files to iTunes Music Folder when adding to Library" ff uitvinken.
Ik vraag iets en krijg direct goed antwoord van de mac community. Dat ik dit zelf niet heb gezien : ( anyways bedankt!!!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Pagina: 1