You can't control the wind, but you can adjust your sails.
iTunes heeft standaard de wat vervelende eigenschap alle nummers die je in iTunes laadt, standaard ook in de 'My Music' map te zetten. Hij begint inderdaad als een gek te copiëren, niet echt prettig imo.
Menu Edit --> Preferences --> Advanced --> "Copy files to iTunes Music Folder when adding to Library" ff uitvinken.
Menu Edit --> Preferences --> Advanced --> "Copy files to iTunes Music Folder when adding to Library" ff uitvinken.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Zou je de volgende keer een wat duidelijkere titel kunnen geven dan "Itunes ... kopieerd naar hardeschijf [apple]" ?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Tja. En de vraag is of dit ongewenst is natuurlijk. De een houdt er van zelf zijn MP3 collectie te micro-managen, terwijl de ander net zo lief het hele beheren aan iTunes over laat.
Ik moet er zelf niet meer aan denken om zelf met sub-sub-sub-folders aan de slag te gaan om artiesten/genres/whatever te sorteren...
Ik moet er zelf niet meer aan denken om zelf met sub-sub-sub-folders aan de slag te gaan om artiesten/genres/whatever te sorteren...
Liege, liege, liegebeest!
Het eerste wat je ook eigenlijk moet doen met elk nieuw pakket is alkle opties nalopen en de ongewenste voorlopig uitzetten.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Je kan overigens achteraf je library dan alsnog bij elkaar brengen als je dat wil: Advanced, en dan Consolidate library... dan worden alle rondslingerende bestanden op de juiste plek in de iTunes dir gezet.
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Ik vraag iets en krijg direct goed antwoord van de mac community. Dat ik dit zelf niet heb gezien : ( anyways bedankt!!!NielZ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:21:
iTunes heeft standaard de wat vervelende eigenschap alle nummers die je in iTunes laadt, standaard ook in de 'My Music' map te zetten. Hij begint inderdaad als een gek te copiëren, niet echt prettig imo.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Pagina: 1