Nu ik eindelijk sharepoint draaiend heb en een portal heb gemaakt ben ik druk bezig met het toevoegen van web onderdelen (web adds).
Dit gaat allemaal wel leuk. Helaas staan er maar een paar standaard web adds in waar je niet veel mee kan. Nu heb ik op internet gezocht en kom daar leuke (hoop ik) web adds tegen (dwp's).
Wanneer ik er 1 wil toevoegen krijg ik de volgende melding:
Iemand die weet wat dit betekend?
Verder kan je die standaard adds toevoegen aan links en rechts, maar bestaat er ook een onder en boven?
Verder is het een pr'e dat er een zoekfunctie komt die door alle geuploade documentatie zoekt. Hoe is te importeren?
Alvast bedankt
Dit gaat allemaal wel leuk. Helaas staan er maar een paar standaard web adds in waar je niet veel mee kan. Nu heb ik op internet gezocht en kom daar leuke (hoop ik) web adds tegen (dwp's).
Wanneer ik er 1 wil toevoegen krijg ik de volgende melding:
code:
1
| Een webonderdeel Digital Dashboard Resource Kit (DDRK) versie 3.0 kan niet worden geïmporteerd. Raadpleeg voor meer informatie de SDK van Windows SharePoint Services of de SDK van producten en technologieën van SharePoint. |
Iemand die weet wat dit betekend?
Verder kan je die standaard adds toevoegen aan links en rechts, maar bestaat er ook een onder en boven?
Verder is het een pr'e dat er een zoekfunctie komt die door alle geuploade documentatie zoekt. Hoe is te importeren?
Alvast bedankt