Toon posts:

[Word 2000] Elke keer normal.dot opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een gebruiker heeft iets raars met Word. Elke keer als hij Word afsluit krijgt hij de melding of hij normal.dot wilt opslaan, ook al is er niks veranderd aan instellingen.
Normaal zeg je Nee en sluit je Word af en komt die melding niet meer terug.
Bij hem echter wel. Ook als je normal.dot opslaan onder een andere naam en je opent Word weer en sluit het daarna weer af, dan wordt er wederom gevraagd of normal.dot opgeslagen moet worden. Vreemd aangezien dat net hiervoor is opgeslagen onder een hele andere naam.

Ik heb zitten zoeken maar ik krijg dit er niet uit.

Iemand enig idee ?

Richard

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Opties > Opslaan > Vragen of Normal.dot moet worden opgeslagen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 10:41

lordsnow

I know nothing

Waneer Word --niet-- draait, zoek eens naar normal.dot, via Start -> Zoeken -> Alle Bestanden en mappen.

Wis daarna de gevonden normal.dot bestand(en).

Daarna Word proberen, kijken of het probleem nog steeds bestaat.

Verwijderd

Topicstarter
Die optie om te vragen op normal.dot moet worden opgeslagen staat uit.

Verder staat die file op een netwerkschijf omdat de hele afdeling hetzelfde bestand gebruikt voor sjablonen e.d.
Hier zijn geen problemen mee, ook niet op andere afdelingen. Dit heeft ook gewoon goed gewerkt tot 2 weken terug ofzo.

Vreemde is dat het opslaan onder een andere naam totaal geen effect heeft. Als ik bij die vraag om het bestand op te slaan voor een andere naam kies die nog niet bestaat, ik herstart word en sluit word weer af, dan blijft die melding dus terug komen. Word vraagt dan ook niet of het bestand met de nieuwe naam moet worden opgeslagen maar weer gewoon die normal.dot....

Richard