msn 7.0 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Weet iemand misschien ook hoe het kan dat ik een persoon in mijn msn lijst zie als ofline die gewoon online is?. Dacht eerst dat ik geblocked werd door die persoon, maar hij blockt mij niet.

Heb de persoon al opnieuw toegevoegd aan mijn msn lijst, maar ik blijf hem zien als ofline.

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 15:31

Steffy

Ayreonaut

Ik zou als eerste maar eens de normale msn installeren in plaats van een beta, daar kun je niet op aan dat het goed werkt, msn 7 duurt nog maanden voor dat ie uit komt en dat zal niet voor niets zo zijn, msn 7 zit gewoon stampvol met fouten, probeer 6.2 maar eens zul je zien dat het probleem opgelost is.

• maurits187
ik zal msn 7.0 er even van af gooien. vind het wel raar dat ik dat bij 1 persoon heb en niet bij meerdere.

heb msn 6.2 nu geinstalleerd, kan het nog niet zien of het probleem is opgelost. Dit omdat die gene die ik continu ofline zie in mijn lijst, niet eerder online gaat dan vanavond.

Bedankt voor de tip.

[ Voor 50% gewijzigd door maurits187 op 11-02-2005 09:18 ]

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-08 17:02
deze persoon heeft waarschijnlijk een progje runnen waarmee je elke stutus aan kunt nemen. Dus ook offline. Dit soort progjes zijn te downen op www.mess.be

http://axrotterdam.blogspot.nl

• maurits187
nee dat is niet zo,

het feit is dat hij mij gewoon aanspreekt terwijl hij ofline is. Hij weet zelf ook niet hoe dat kan.
Hij kan mij wel aanspreken maar ik hem ook niet.

Verwijderd

Deze bug zweeft al een tijdje in MSN, volgens mij sinds 6.x ( pre 6.2 geloof ik ).

In ieder geval; Ik zou een oudere versie gebruiken, of gebruik anders Windows messenger (als je Windows XP hebt) .
Ik heb het ook, maar ik stoor me er niet zo aan; dat is natuurlijk een simpele oplossing ;)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
[rml][ MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*[/rml]
hier d8 ik zo... maar zie hier^^^^^^^^ het is al een oude bug jah..

• Stampertje
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Het is ook een feature van MSN 7. Daar kun je jezelf de status Offline geven.

Living the American Dream

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 18:30
Had ik ook eens, blijkbaar zat m'n contact list vol, enkele prutsers verwijderd en even opnieuw inloggen en het probleem was opgelost :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[rml][ MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*[/rml] <--- vat ajb daar even deze posts samen en ga daar verder. Zolang het beta is lijkt een topic me prima werken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.