I think i need some help here, cause...

Pagina: 1
Acties:

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:40
Groot probleem hier. Ik ging mijn bios flashen. De juiste update gedownload bij Chaintech en zo'n flashprogramma waarvan zij zeiden dat ik die moest gebruiken. Alles ging goed, tot ik mijn PC opnieuw opstartte..

Ik zie nu alles heel erg groot en onscherp. Een regel bestaat nu uit 5 streepjes met onderling tien van dat soort streepjes aan ruimte. Heb ook geprobeerd om mijn oude Bios er dan weer opnieuw in te flashen maar dan zegt ie iets van dat ie niet kan schrijven op de schrijf, maar ik kan niet goed lezen wat er staat dus.

Wie weet wat ik moet doen?!?!?! I'm verry desperate :'(

• pimlie
Mijn excuses voor de dubbele post. Werk nu op een trage compu en denk dat ik per ongeluk twee keer op de submit knop heb gedrukt.

Eentje sluiten a.u.b.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Waaah anders post je hem twee keer !

Dat moet je dus niet doen |:(

(je was net iets eerder)

• pimlie
OK, de problemen zijn gelukkig toch iets minder erg dan ik dacht. Na hiero ff te hebben gesearched heb ik een oude ISA VGA-kaartje erin gezet en nu kan ik wel alles zien en ik kan w2k ook opstarten.

Weet een van jullie waarom hij dus mijn AGP videokaart nu opeens niet meer kent?

Als ik die AGP kaart erin heb zitten en ik start mijn compu op, dan geeft hij een paar harde piepen (ik denk dat dat error messages zijn) en na een seconde of vijf hoor ik aan me compu dat hij gewoon opstart.

Pleazz help, want ik heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen. Of zou mijn AGP kaartje nu opeens kapot zijn?

Ik heb een Chaintech 6BTA2 moederbord en een of ander standaard 8mb AGP Videokaartje met een Intel740 chipset en een chip waar Daytona op staat

• pimlie
Er is vast wel iemand die een antwoord weet :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou m'n BIOS instellingen even resetten. Word meestal aangeraden na het flashen.

Verwijderd

Of probeer die oude bios nog ff te flashen kan je kijken of het aan de kaart of de bios ligt...

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:11
druk die AGP-kaart nog es wat beter aan ! (die AGP kaarten zitten al heel snel niet goed in het slot)

en zorg er ook voor dat je ISA videokaart uit je systeem is.. (doh!)

suc6 !

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1