Toon posts:

Beeldresolutie kan ik niet hoger zetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Dell Laptop Latitude:C540/C640 Model NO:PP01L met een videokaart geinstalleerd de Ati Mobility Radeon 7500 oke ik kan hem nu maximaal op 1024*768 zetten maar ik wil een hogere resolutie ik heb echt alles geprobeerd gegoogled op tweakers gekeken maar ik ben echt geen centimeter vooruit gekomen ik weet echt niet wat ik moet nu kan iemand mij aub helpen ???

Verwijderd

Heb je de drivers geinstalleerd van zowel je videochip als je scherm? AGP en mobodrivers geinstalleerd? Wat is de native en supported resoluties van je scherm?

Verwijderd

Topicstarter
ik zou het niet weten kan je me vertellen hoe ik jou die informatie kan geven?
ja ik heb alles goed geinstalleerd maar ik weet niet wat me supported resolutie is

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 02:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je niet alleen Googlet en op GoT zoekt, maar ook gewoon even een moment stilstaat, adem haalt, en je gezonde verstand laat denken.

Je laptop heeft een TFT scherm. Die is digitaal, dus bestaat uit een vast aantal pixels X en Y. Dat is de native resolution waar euss het over heeft. Je scherm kan eenvoudigweg niet meer dan dat tonen. Kijk gewoon in de specs van je laptop wat de native resolutie is (als je er niet uitkomt, bel Dell ofzo...), als dat 1024x768 is, dan gaat het gewoon niet hoger. Simpel.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.