Hier even een mening van een 'Telefonie' meubel eerste klas:
Ik ben ook van mening dat Internet en Telefonie beter gescheiden kan worden, alleen
zeker niet, zoals ander voorstellen om Telefonie in Gadgets te gooien....Daarvoor is Telefonie te complex, en zal het subforum Telefonie & Gadgets te veel een dumpplaats worden van allerlei verschillende dingen. Te weinig onderscheid dus...
Wat er precies met de afdeling internet gedaan moet worden, en hoe die eventueel gefuseerd/opgesplits zou kunnen worden met andere subforums weet ik eigenlijk ook niet, maar dat is ook niet mijn straatje.
Telefonie zou wel degelijk een redelijk lopend subforum kunnen worden. Het is namelijk zo dat er steeds meer telefoontje komen, met steeds meer verschillende functies, die allemaal leuk besproken kunnen worden.
Ik vraag me trouwens af wat het percentage van Internet t.o.v Telefonie is, ik denk eigenlijk dat in het voordeel ligt van Telefonie....
Daarbij, het komt vaak voor dat er in IT een topic gestart word gerelateerd aan internet, die toch beter in een ander topic hoord. Terwijl er bijna geen enkel 'Telefonie' gerelateerd topic in IT gepost, dat meer bij een ander subforum past. Telefonie is daarmee en best wel duidelijk afgebakend gebied, terwijl je met internet heel veel verschillende kanten op zou kunnen gaan..
* Ginz is voor een opsplitsing
[
Voor 8% gewijzigd door
Ginz op 15-02-2005 23:15
]