splitsen Internet & Telefonie ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 19:48

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Aangezien het telefonie gedeelte nu blijkbaar alleen maar gaat over domme telefoontjes en soortgelijk prul (en dus niet over 'internet telefonie' of 'internet via telefoon', wat je zou verwachten) lijkt het mij een hele grote verbetering dat de twee onderdelen gesplitst worden.

Ikzelf ben alleen maar geintresseerd in het Internet gedeelte, en vindt het bijzonder irritant en onlogisch dat er in hetzelfde subforum allemaal flauwekul staat over mobiele telefoontjes!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Remy schreef op vrijdag 26 december 2003 @ 23:20:
Internet & Telefonie zijn toch best wel verweven met elkaar en er zijn topics en zaken die raakvlakken met allebei hebben. Denk eens aan Wi-Fi, GPRS, ISP-gebeuren, UMTS, andere nieuwe technologie zoals Voice-over-IP dat allemaal met zowel Internet als Telefonie te maken heeft. Dat is echt niet zomaar te splitsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
OK, blijkbaar komt dit topic zo om de twee maanden terug. Excuus dat ik diegene ben die het dan nogmaals moet oprakelen.

Ik heb enkele van de reakties gelezen die achter de link stond die Guardian Angel gaf, en ben er nu alleen maar meer van overtuigd dat de twee gesplitst moeten worden.

Niet dat ik niks over telefonie wil weten. Zoals hierboven aangestipt - de twee groeien naar elkaar toe, en is dus zeker relevant. Alleen... het Telefonie gedeelte van dit subforum wordt nu misbruikt als een soort mobiel gadget forum, ipv 'ik heb een mobiel met internet problemen' forum.

Oftewel, als iemand met een telefoontje (of wat voor 'n gadget dan ook) internet problemen heeft kan hij gerust een beroep doen op het Internet subforum. Als het echter alleen maar een opsomming is van de mogelijkheden van het speeltje is dit duidelijk iets wat thuis hoort in een gadget forum. Niet bij I&T.

Zoals HIValicious zei:
"het is meer zo van door de bomen van het GSM bos kan ik vragen over het gewone internet moeilijker vinden..."

En dat viel mij de laatste tijd ook al meer en meer op. De GSM postings beginnen nu echt 'in de weg' te zitten van de Internet gerelateerde posts.

En frankvanhoesel heeft precies het omgekeerdë:
"De helft van alle topics in dit forum relateert aan IT en de andere helft aan GSM. Mijn persoonlijk voorkeur gaat uit naar GSM's en het forum wordt dus "vervuild" met topics over IT"

Als voornaamste reden aangedragen door mods om het *niet* te splitsen lijkt wel omdat ze niet kunnen beslissen waar een forum over Telefonie gadgets thuis horen? (no offence)

[ Voor 3% gewijzigd door lordsnow op 11-02-2005 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Als het echter alleen maar een opsomming is van de mogelijkheden van het speeltje is dit duidelijk iets wat thuis hoort in een gadget forum. Niet bij I&T.
Fout. Een GSM is al lang geen gadget meer: om dezelfde reden zijn digicams uit GT gehaald en hebben ze een eigen huisje gekregen in Fotografie. Als IT eventueel gesplitst wordt (en dat is een big als) dan moet Telefonie een eigen huisje, en niet de GSMs en aanverwante zut zo even in GT schuiven.

Sommige mobiele telefoons mogen dan tegenwoordig meer gadget dan telefoon zijn: in essentie blijven ze praatpalen. Mijn uitspraak die sdomburg hierboven quote blijft nog steeds van kracht, echter hou ik zelf IT ook in de gaten - en ik zie dat het de laatste tijd toch redelijk druk is ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:44

Wokschotel

Op 6 wielen

Remy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:34:
[...]
Fout. Een GSM is al lang geen gadget meer: om dezelfde reden zijn digicams uit GT gehaald en hebben ze een eigen huisje gekregen in Fotografie. Als IT eventueel gesplitst wordt (en dat is een big als) dan moet Telefonie een eigen huisje, en niet de GSMs en aanverwante zut zo even in GT schuiven.
Een mp3-speler is tegenwoordig ook al geen gadget meer te noemen sinds iedere kazaa'ende MSN-puber (om maar wat cliché's van stal te halen) zo'n ding bij de Blokker heeft gehaald en PDA's bij de Aldi te halen zijn.
Sommige mobiele telefoons mogen dan tegenwoordig meer gadget dan telefoon zijn: in essentie blijven ze praatpalen. Mijn uitspraak die sdomburg hierboven quote blijft nog steeds van kracht, echter hou ik zelf IT ook in de gaten - en ik zie dat het de laatste tijd toch redelijk druk is ;)
Ja, met geleuter over toestellen. Ik zou zelf graag het volgende willen zien: schuif het vaste internetgedeelte van I&T (Chello, Demon, gemekker over snelheden) richting Netwerken. Dan hou je alles wat mobiel is over in T. Over een tijdje krijgen we dan telefoon's met ingebouwde wifi met bijbehorende vragen,maar waar die thuishoren zien we dan wel weer :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Wokschotel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:08:
[...]
Een mp3-speler is tegenwoordig ook al geen gadget meer te noemen sinds iedere kazaa'ende MSN-puber (om maar wat cliché's van stal te halen) zo'n ding bij de Blokker heeft gehaald en PDA's bij de Aldi te halen zijn.

[...]
Dus een Heineken bier opener is geen gadget meer? :Y) Omdat iedereen het kan krijgen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Remy schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:34:
[...]
Fout. Een GSM is al lang geen gadget meer.
OK, maar daar gáát het helemaal niet om.

Kort samengevat is het probleem dat de "Grote Nokia weet-ik-veel" topics dus NIET zozeer over Internet gaan, of over Telefonie, maar over de aparaatjes ZELF.

Stel dat kabelmodems ook (ik zeg maar wat) gebruikt konden worden als flipperkast. En iedereen ging in I&T allemaal "Grote Motorola weet-ik-veel-wat modem" topics openen met allemaal info over de aparaatjes ZELF, en iedereen is lyrisch over alle flipper-features, met nihil "Internet" gehalte... dan horen dat soort topics toch eerder thuis in een Flipper forum, zodat I&T zich kan concentreren op I&T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik snap je probleem überhaupt niet. De topics die jij noemt zijn allemaal topics in de trant van "Nokia 6630 - deel 2" enzo. Als je niet geïnterreseert bent in de Nokia 6630 en haar specs, dan klik je dat topic simpelweg niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Internet problemen komen daarnaast ook vaak terecht in NT:

Internet weg na herstarten pc

(scarlet = telefoon + adsl.. als dat geen topic voot I&T was geweest).

Maar in de toekomst zal het wel dichter bij elkaar komen. smart fones horen echter meer en meer in het gadget forum thuis.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
sdomburg schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:04:
[...]

Ik snap je probleem überhaupt niet. De topics die jij noemt zijn allemaal topics in de trant van "Nokia 6630 - deel 2" enzo. Als je niet geïnterreseert bent in de Nokia 6630 en haar specs, dan klik je dat topic simpelweg niet aan.
Het is gewoon onoverzichtelijk met al die troep van die telefoontjes er tussen. Je moet nu door een berg met rotzooi waden op zoek naar topics over Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik moet zeggen dat ik de argumenten "de telefoon is geen gadget" niet al te sterk vind. Wat ik wel een redelijk argument vind, is dat het internet gedeelte prima een compleet subforum zal worden, maar ik vrees dat het telefonie gedeelte nogal een 'leeg' forum wordt...

Tenzij je er naast die topics over telefoons ook over winkels, abonnementen, aanbiedingen etc gaat babbelen. Ikzelf ben ook amper geinteresseerd in telefoons en wel heel erg in internet, ik zou een splitsing ook niet echt heel erg vinden. Ik zou de catagorie telefoons inderdaad ook eerder onderbrengen bij Gadget Talk.

Fotografie is een apart forum, omdat er veel meer bij komt kijken dan alleen de toestellen. Het is ook een showcase / semi-artistiek forum. Naast de toestellen en het gebruikt, komt ook afdrukken, bewerken en weet ik wat er bij kijken :). fotografie is IMO veel meer een zelfstandig onderwerp dan telefoons. Internet is IMO dan NOG meer een zelfstandig onderwerp.

Ik zou het zelf wel eens in overweging nemen, de interesses van GSM mensen (vaak jonge mensen met een Gadget achtige insteek) en internet mensen (vaak mensen die op een helpdesk werken en mensen met problemen helpen) lopen volgens mij ook behoorlijk uiteen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:08
Misshien is de naam "Gadget Talk" niet meer zo van deze tijd. Of jullie hebben een hele ruime entepretatie van Gadgets. Als Gadget Talk een andere, meer passende (gezien de huidige topics) naam zou krijgen dan zou telefonie daar ook beter in passen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

]-[Skinlab]-[ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:32:
Misshien is de naam "Gadget Talk" niet meer zo van deze tijd. Of jullie hebben een hele ruime entepretatie van Gadgets. Als Gadget Talk een andere, meer passende (gezien de huidige topics) naam zou krijgen dan zou telefonie daar ook beter in passen misschien.
"USB randapparaten met batterij" ofzo? :+

sorry, flauw, verder heb ik niet zoveel zinnigs meer toe te voegen hieraan... mijn excuses

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik zie zelf meer iets in een "Wireless Networks" forum ipv een splitsing van IT. Want waar plaats ik mijn topic over mijn draadloze ADSL modem, moet dat in IT of in NT, het modem zou in IT moeten en dat draadloze gedeelte in NT.
Onder Wireless Networks zou dan ook eventueel GSM/UMTS etc kunnen passen zodat je naast NT ook IT wat opruimt en duidelijker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 20:54
Tja wacht tot het 2e kwartaal en dan kan je VOIP daar kwijt.
maar idd een draadloos wlan gedeelte lijkt mij ook wel wat

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een GSM is tegenwoordig een telefoon (dus Internet & Telefonie), een webbrowser (dus Software Algemeen), een PDA (dus Gadget Talk) en een fototoestel (dus Fotografie). Omdat de primaire functie bellen is en de secundaire min-of-mer GPRS (denk ik), past dit mijn inziens prima in Internet & Telefonie.

Wat anderen ook al zeggen: internet en telefonie is nauw met elkander verweven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

En toch zou ik zeggen dat de grote 'ervaringen topics' best in GT kunnen.

Dit past ook beter bij de (mijns inziens) intentie van het GT forum, en haalt de 'niet relevante' topics uit IT weg.

IT is meer een 'probleemforum' dan een 'oehh ahh' forum imo. Terwijl dit mij juist de intentie van GT lijkt. Het discussieren van dat oh-zo leuke polyfone ringtonetje op de Nokia 4321223054, of het bespreken van die 'leete' bluetooth functie op die SE ZX433243267.

Wat ik wel duidelijk wil hebben is dat ik hier voornamelijk de hardwarematige kant belicht.
Mocht iemand bijvoorbeeld een slecht signaal ontvangen op zijn nieuwe Nokia 324324565, dan kan dit m.i. best in 'Internet'.

Ach .. laten we die maar in DPC dumpen. :+

Laat ik het zo stellen:
Telefonie -> Gadget Talk
Internet -> rename naar "verbindingen" (bedenk maar een fancy naam. :P )
Dit "verbindingen" zou dan betrekking hebben op: Internet verbindingen, GPRS, UMTS, etc.
Is het geen netwerkapparatuur, dan kan het daar.

[ Voor 46% gewijzigd door r0b op 12-02-2005 02:00 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja, het zou zoiets moeten worden als:
Netwerken Algemeen => Alle huis tuin en keuken netwerken (bijvoorbeeld wifi, maar ook problemen met de internetverbinding door een router)
Netwerken Internet => Alles over ISP's (en aanverwante zaken, dus problemen met de internetverbinding veroorzaakt door de ISP of te makend hebbend met specifieke ISP instellingen)
Netwerken Profesioneel => Alles over prof netwerken
Telefonie => Alles waarbij telefoniet het doel is (dus nieuwe mobieltjes, VOIP etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Ik zou eerder kiezen voor:
- Common Netwerk Configuration (CNC): het huidige Network Troubleshooting
- Professional Network Configuration (PNC): het huidige Professional Networking & Servers
- Internet, Protocollen & Connections (IPC): ISP's, GPRS, WAP, UMTS, etc.....

En dan het telefoniegedeelte naar GT donderen ofzo (ik noem maar iets) :) Eigenlijk wat eXoR dus gezegd heeft 2 posts hoger....

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hier even een mening van een 'Telefonie' meubel eerste klas:

Ik ben ook van mening dat Internet en Telefonie beter gescheiden kan worden, alleen zeker niet, zoals ander voorstellen om Telefonie in Gadgets te gooien....Daarvoor is Telefonie te complex, en zal het subforum Telefonie & Gadgets te veel een dumpplaats worden van allerlei verschillende dingen. Te weinig onderscheid dus...

Wat er precies met de afdeling internet gedaan moet worden, en hoe die eventueel gefuseerd/opgesplits zou kunnen worden met andere subforums weet ik eigenlijk ook niet, maar dat is ook niet mijn straatje.

Telefonie zou wel degelijk een redelijk lopend subforum kunnen worden. Het is namelijk zo dat er steeds meer telefoontje komen, met steeds meer verschillende functies, die allemaal leuk besproken kunnen worden.

Ik vraag me trouwens af wat het percentage van Internet t.o.v Telefonie is, ik denk eigenlijk dat in het voordeel ligt van Telefonie....

Daarbij, het komt vaak voor dat er in IT een topic gestart word gerelateerd aan internet, die toch beter in een ander topic hoord. Terwijl er bijna geen enkel 'Telefonie' gerelateerd topic in IT gepost, dat meer bij een ander subforum past. Telefonie is daarmee en best wel duidelijk afgebakend gebied, terwijl je met internet heel veel verschillende kanten op zou kunnen gaan..

* Ginz is voor een opsplitsing

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 15-02-2005 23:15 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Als ik zo kijk, zou er ook weleens wat aan de topictitels mogen gebeuren net zoals dat bijv. in WOS nu al is.

[3210] blaat
[S55] enz.

Maakt het e.e.a. sowieso wat duidelijker.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Guardian Angel schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:26:
Als ik zo kijk, zou er ook weleens wat aan de topictitels mogen gebeuren net zoals dat bijv. in WOS nu al is.

[3210] blaat
[S55] enz.

Maakt het e.e.a. sowieso wat duidelijker.
als je perse tags wilt invoeren moeten ze wel duidelijk zijn imo, "3210" zegt niks. "NOKIA 3210" wel weer. Maar dat is weer te lang.
Ik denk niet dat (het huidige) Internet & Telefonie veel duidelijker wordt met de vele tags die je op deze manier zou krijgen. In WOS zijn er maar een beperkt aantal tags die gebruikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

3210, 6680 weet ik veel lijkt me in elk geval duidelijker. Merknamen hoeft niet want gelijke typenummers komen bij verschillende merken vast niet voor. Daarnaast heeft geen mens het over zijn Alcatel 450E+deluxe maar over zijn 450EDL als zoiets zou bestaan.

Duidelijkheid is de norm. Voor mijn part maak je er 3210# van ipv tags.

Ook kun je verder wat proberen.

[ADSL] Blaat
[ISDN] Blaat
[UPC]
[PLANET]
[T-MOB]
[ORANGE]

Iemand die geen ISDN heeft zal daar dan niet kijken als er geen interesse is.

Een standaard om mee te starten in een titel is sowieso duidelijker en mocht je later willen zoeken in de search helpt het ook weer.

Ik heb net even de active topiclist bekeken. De topics die met een tag beginnen zijn qua titel veel opvallender te herkennen.

[ Voor 10% gewijzigd door Guardian Angel op 16-02-2005 10:10 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[quote]Guardian Angel schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 10:07:
3210, 6680 weet ik veel lijkt me in elk geval duidelijker. Merknamen hoeft niet want gelijke typenummers komen bij verschillende merken vast niet voor. Daarnaast heeft geen mens het over zijn Alcatel 450E+deluxe maar over zijn 450EDL als zoiets zou bestaan.
[/code]
tja, als je in die materie zit dan is 450EDL wellicht duidelijk, voor mij dus niet. Net zoals die andere nummers, het wordt er niet duidelijker op iig :)
Ook kun je verder wat proberen.

[ADSL] Blaat
[ISDN] Blaat
[UPC]
[PLANET]
[T-MOB]
[ORANGE]

Iemand die geen ISDN heeft zal daar dan niet kijken als er geen interesse is.

Een standaard om mee te starten in een titel is sowieso duidelijker en mocht je later willen zoeken in de search helpt het ook weer.
tja, een titel moet al duidelijk zijn zonder zo'n tag, en als ik eerlijk moet zijn zie ik in de huidige I&T topic list weinig titels die niet in 1x duidelijk zijn.
tags als [ADSL] [ISDN] [GSM] zijn misschien wel te gebruiken, maar de noodzaak ontbreekt imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Uniformiteit. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Er zijn maar een paar fora waar dat echt werkt. In WOS zijn er maar een paar mogelijkheden waardoor het direct duidelijk is over welk OS het gaat, in PW zie je direct over welke taal het gaat. Maar je moet imo niet overal geforceerd tags aan gaan hangen, vaak zie je dan dat zowat de hele titel in die tag staat, of dat het eerste woord in de titel met blokhaken staat zodat er een tag is. Ik denk niet dat tags een handige oplossing zullen zijn voor IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En duidelijke titel moet meer dan genoeg zijn...

'Motorola SLVR V8' ?
Het Grote SonyEricsson S700 topic - Deel 2
Wijzigingen Orange komen eraan!!
Het grote TomTom Mobile topic deel 2

Deze zijn gewoon allemaal volgens de richtlijnen, degene die niet duidelijk zijn, zijn gewoon niet volgens de richtlijnen. Zoals:

trilalarm kapot?
MP3 3GP geluidsprobleem

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

"Het grote bla bla topic" vind ik sowieso al een flutnaam. Blokhaken hoeven ook niet per se.

SLVR 8 - Algemeen topic
S700 - Algemeen topic deel 2
ORANGE - Wijzigingen tarieven 01-01-2005
TOMTOM - Algemeen topic deel 2
S700 - Batterijen snel leeg
ORANGE - Saldo tegoed klopt niet.
3210 - Nokia, telefoonboek telkens leeg

Door bijv. 'het grote' niet vooraan te zetten maar het typenummer zal iederen die interesse heeft in dat type vanzelf daar reageren. Hetzelfde geldt voor de overige.

Als ik zie staan ORANGE en ik heb KPN zal ik daar niet snel kijken. Ben ik echter belangstellend ik topics over ORANGE dan weer wel.

Misschien is het wel een idee voor een feature. Ikzelf vind het duidelijker maar er zoveel meer meningen.

Maar als er niet gesplitst wordt is het i..m.o. duidelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 16-02-2005 16:21 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Even een schopje....

Hoe denken de modjes of admins hierover? Daar hebben we nog weinig antwoorden van gehad. Misschien omdat ze het niet gezien hebben, of gewoon omdat ze geen zin meer hebben in deze discussie die klaarblijkelijk al heel vaak eerder ook gevoerd is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoe denken de modjes of admins hierover? Daar hebben we nog weinig antwoorden van gehad.
Men is in bespreking hierover: als er wat over te melden valt merk je het meteen ;)
Misschien omdat ze het niet gezien hebben, of gewoon omdat ze geen zin meer hebben in deze discussie die klaarblijkelijk al heel vaak eerder ook gevoerd is?
Geen zin meer hebben is niet het geval: er wordt gewoon naar alle voors en tegens gekeken van het opslitsen danwel zo houden, dus dat kost gewoon even tijd :) Geduld hebben is nu het devies.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 19:09
Als jullie besluiten Telefonie zijn eigen plekje te geven, zet deze even onder Gadget Talk, dan hoef ik mijn muis niet zo ver te bewegen ;)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1