Voor mijn notebook ben ik op zoek naar themal tape. Tussen de GPU en het toetsenbord moet koelmassa. Omdat het toetsenbord eraf moet kunnen als dat nodig is, wil je natuurlijk niet met pasta lopen te klooien. De oplossing hiervoor lijkt dubbelzijdig foamtape te zijn. Het heeft echter 2 nadelen: het is niet warmtegeleidend, en het is dubbelzijdig. Ideaal zou zijn een stuk tape wat enkelzijdig plakt, en warmtegeleidend is. Verder zijn de eigenschappen van foamtape wel vereist, het moet dus 'flexibel' zijn. Het moet contact maken met elkaar, maar de afstand tussen het toetsenbord en de GPU moet variabel kunnen zijn. Je kan bij het monteren van het toetsenbord immers niet zien hoe goed het met elkaar contact maakt, wat bij een normale PC wel zo is.
Speurwerk heeft mij opgeleverd dat het wel bestaat. Het word zover ik weet niet in Nederland verkocht. Wel wordt het veel bij producten geleverd, als geheugenkoelblokjes ed. Ook kan ik het bestellen in amerika, maar voor een stukkie tape een levering uit de US te laten komen is wat overdreven.
Is er iemand in de zaal die weet waar het verkocht word?
Speurwerk heeft mij opgeleverd dat het wel bestaat. Het word zover ik weet niet in Nederland verkocht. Wel wordt het veel bij producten geleverd, als geheugenkoelblokjes ed. Ook kan ik het bestellen in amerika, maar voor een stukkie tape een levering uit de US te laten komen is wat overdreven.
Is er iemand in de zaal die weet waar het verkocht word?