Toon posts:

dvd decrypter welke files?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik dvd decrypter ontdekt om mijn films te comprimeren tot dvd-5 niveau. Voorheen gebruikte ik altijd dvd-shrink wat kinderlijk eenvoudig was te bedienen.

Bij dvd decrypter ligt dat mijns inziens wat anders. Hoe moet ik namelijk een originele film terugbrengen naar dvd-5 niveau zonder al mijn extra's te verliezen? Ik kan wel de optie alleen hoofdfilm aanklikken maar dan krijg ik geen nederlandse ondertiteling......lastig.

Ik zie door de bomen het bos niet meer; welke files heb ik nu eigenlijk nodig???
BUP / IVO / VOB........

Kan iemand mij dit helder uitleggen zodat ik de film gewoon terug kan brengen met alle bijbehorende extra's als de juiste ondertiteling (NL) etc.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:54

Rival24

I'll Be Back

Dat gaat niet met DVD Decrypter, daar zul je een ander programma voor moeten gebruiken (bv. dvd2one of pinnacle instantcopy).

Overigens loopt er op GoT een topic over dit soort zaken maar ik kon t niet vinden in de laatste 200 OM topics :P

[ Voor 32% gewijzigd door Rival24 op 11-02-2005 00:45 ]

Verwijderd

Overigens loopt er op GoT een topic over dit soort zaken maar ik kon t niet vinden in de laatste 200 OM topics
Hij staat in AV ;)
[rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

Ik raad je aan om eerst dat topic en/of een guide na te lopen, dat voorkomt dat je de basis van het werken met VOB (en bijbehorende index [IFO] en backup [BUP]) files mist. Dit topic gaat iig dicht, mocht je tegen specifieke problemen aanlopen dan is AV of SA de aangewezen plek voor algemene DVD backup problemen. Maar ik vermoed dat dit na hierna wel voor een groot deel zichzelf wijst. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2005 01:01 ]

Dit topic is gesloten.