Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Wil je al je "babes","xxx" en "tieners" er uit hebben voor je ouders op google gaan jagen 
Je moet denk ik ergens auto aanvullen uitschakelen (dat kreeg je meestal als je net je pc geinstaleerd had en 3 sites had bezocht ofzo) dus je zal het vast wel ergen moete kunnen instellen...
Je moet denk ik ergens auto aanvullen uitschakelen (dat kreeg je meestal als je net je pc geinstaleerd had en 3 sites had bezocht ofzo) dus je zal het vast wel ergen moete kunnen instellen...
Dan moet je je URL-history legen. Is te vinden bij je Tools -> Internet Options (er even vanuit gaande dat je IE gebruikt)
Stay safe
Tools | Internet-opties | Inhoud | Autoaanvullen...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
MrVegeta,
We verwachten van iedereen die een topic opent dat ze zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, en dat vind ik niet in je topic terug. Omdat we dat niet alleen verwachten, maar zelfs verplicht stellen ga ik je topic sluiten.
Naast eigen inzet, staat je topic ook nog eens in het foute forum (vragen over Internet Explorer of Firefox horen niet in Windows Operating Systems thuis maar in Software Algemeen, en geef je veel te weinig informatie - welke browser gaat het hier om bijvoorbeeld).
We verwachten van iedereen die een topic opent dat ze zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, en dat vind ik niet in je topic terug. Omdat we dat niet alleen verwachten, maar zelfs verplicht stellen ga ik je topic sluiten.
Naast eigen inzet, staat je topic ook nog eens in het foute forum (vragen over Internet Explorer of Firefox horen niet in Windows Operating Systems thuis maar in Software Algemeen, en geef je veel te weinig informatie - welke browser gaat het hier om bijvoorbeeld).
Dit topic is gesloten.
![]()