Toon posts:

RefoSearch DX, wat vinden we ervan?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe RefoSearch is eindelijk uit, een torrent search client met extra download boost opties zoals:

Remove Default Headers
Torrent download speedup
Mirrorman recruncher
RIAA IP's blocken
Popups eruit rossen

Er zit geen spyware of malware in dat heb ik zelf al gecheckt, ik vind het wel een handig programma gebruik het nu al twee dagen en heb al een stuk of wat films ermee gedownload. Het programmaatje is te downloaden op:

http://members.home.nl/amigacam64/

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ja en wat vind je er zelf van? Wellicht is dit tooltje meer iets voor de meuktracker op de Frontpage...

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee hoe dat werkt, anders mag jij hem van mij wel in die meuktracker posten????

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die meuktracker weer geprobeerd maar het lukt me geeneens erop in te loggen. :?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Ze hebben iig nog een lesje in nette GUI's maken nodig, wat een draak van een vormgeving zeg! Ook werken niet alle searchengines....

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 09:57:
Ik heb die meuktracker weer geprobeerd maar het lukt me geeneens erop in te loggen. :?
Je hebt voorlopig nog een losse account nodig om op de frontpage in te loggen, dat lukt niet met je GoT username as die niet "toevallig" gelijk is aan je T.net accountnaam.
Dus zet het er even op. Als je een account hebt maar niet meer kunt inloggen: check de Frontpage Algemeen FAQ, probeer de passmailer en vraag het dan evt. aan een Frontpage dude daar. Of je hebt er geen account :P

Meuktracker: ik heb weinig zicht op de meuktracker maar kan me voorstellen dat ze liever een site zien waar ook iets van een changelog is te zien als dat bestaat.

Wel grappig om te zien dat alle hits op refosearch op GoT uit 2002 komen. maar zoiets past inderdad het beste in de meuktracker en niet hier: er zijn veel te veel programma's met updates :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.