ik heb nu sinds een paar maanden een subwoofer(zelfbouw)welke word aangestuurd door een losse versterker (zo`n koda hok van 2x 55 watt ofzo maar voldoet perfect)
Nu wil ik een schakeling fixen om der voor te zorgen dat zodra hij een audio signaal ontvangt (vanuit de reciever) dat de versterker ook spanning krijgt en zijn werk gaat doen
iemand enig idee wat voor een soort schema hiervoor toepasbaar is ?
ik ben niet vies van een stukie soldeerwerk en aan de onderdelen helpt radio technika(nijmegen) me wel.
mijn idee is dat het iets met een relais gaat worden om de 230 te schakelen en iets van een stuurstroomkring welke doormidel van iets van een transistor of ic het relais schakelt.
(heb wel een vaag idee maar nog niet helemaal)
wie o wie gaat mij uit de brand helpen ?
hieronder 2 pics
van de koda rechter apparaat op de grond
en eentje van de sub (waar de plant op staat)

Nu wil ik een schakeling fixen om der voor te zorgen dat zodra hij een audio signaal ontvangt (vanuit de reciever) dat de versterker ook spanning krijgt en zijn werk gaat doen
iemand enig idee wat voor een soort schema hiervoor toepasbaar is ?
ik ben niet vies van een stukie soldeerwerk en aan de onderdelen helpt radio technika(nijmegen) me wel.
mijn idee is dat het iets met een relais gaat worden om de 230 te schakelen en iets van een stuurstroomkring welke doormidel van iets van een transistor of ic het relais schakelt.
(heb wel een vaag idee maar nog niet helemaal)
wie o wie gaat mij uit de brand helpen ?
hieronder 2 pics
van de koda rechter apparaat op de grond
en eentje van de sub (waar de plant op staat)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 23:37 ]