Welke DVD speler?

Pagina: 1
Acties:

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vrienden!

Ik wilde ook wel eens mee gaan doen aan die DVD ellende :) Welke DVD speler kunnen jullie mij aanraden?

* dvd speler voor in de pc dus
* IDE
* hoeft niet goedkoop te zijn
* regiovrij OF
* heeeeel eenvoudig regiovrij te maken

Mijn systeem: Dual Celeron 366@550, Diamond 770 Ultra, SB Live, 256MB ram, Windows 2000.

Heb ik daar dan nog een hardwarematige decoder voor nodig of kan dat met mijn systeem softwarematig? En welke player is dan aan te raden??

Alvast bedankt!!
- Jarno

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

In de computer maak je de DVD alleen regiovrij inde software, dus de software moet je cracken, niet de DVD-speler. Dat is in ieder geval mijn ervaring met beide van mijn DVD spelers.

Dat zijn de Pioneer 10/40 en de ASUS 8/40

Bevallen me allebei even goed, ASUS is wel wat stiller maar minder snel op gang.

Met jouw systeem is het niet nodig een MPEG kaart erbij te kopen. Dus voor 3 tot 4 honderd gulden voor een goede DVD speler ben je klaar

Greetingz

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10
Yep, de pioneer 10x is inderdaad de beste DVD-speler die ik op het moment ken. Enigste issue is dat je er dus wel ff een gekraakte firmware in moet kicken voor ie regio-vrij is. (maar deze zijn volop op het internet te vinden, no prob dus!)