Toon posts:

Philips 201B 21 inch scherm problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb wat problemen met me monitor ik heb mijn resolutie ingesteld en hz nu klopte het beeld formaat nog niet helemaal dus heb ik de size en positie aangepast dat ie goed staat.

maar wat ik dus steeds heb als ik na een half uurtje weg geweest te zijn ofzo dan kom ik terug en is me beeld weer verschoven naar links of rechts en moet ik het steeds terug zetten weet iemand een oplossing me videokaart is een radeon9800 LE van club 3d

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:42
Ik moest het 2 keer lezen voordat ik het snapte :9

Ik neem aan dat je iets van 'Save Settings' hebt gedaan?

Heb je je pc al opnieuw opgestart?

Heb je al gekeken of het bij andere settings ook het geval was?

[ Voor 4% gewijzigd door Intergalactrick op 10-02-2005 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry voor klote zins opbouw enzo

ik heb dat allemaal al wel gedaan ja

kep inmiddels ff nieuwe catalyst geinstalleerd dus ff afwachten of het maybe daar aan lag wat me niet lijkt want had met me oude monitor nooit problemen

ik zat te denken dat het aan de refreshrate ligt maar zeker weten doe ik dat niet

Verwijderd

Topicstarter
ik zag het trouwens toestraks voor ik reboote voor me catalyst 5,2 install het scherm dus gewoon een millimeter verspringen :/

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 00:10
lees·te·ken (het ~)
1 teken dat dient om zinnen in te delen en daardoor het lezen gemakkelijker te maken => interpunctieteken

Toch?

Verwijderd

Topicstarter
dit topic is niet over een cursus nederlands dus graag nuttige informatie ok ;)

Verwijderd

Ik kan me echt zo ergeren aan dit soort topics hè en ik heb geen zin om dat uit te gaan leggen...

Verwijderd

Topicstarter
wat is hier erg aan dan ik kom hier alleen met een vraag en ik heb zelf wel een beetje verstand van computers maar hier kom ik gewoon ff niet uit hoe het komt dus wat valt er te ergeren dan ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:29:
wat is hier erg aan dan ik kom hier alleen met een vraag en ik heb zelf wel een beetje verstand van computers maar hier kom ik gewoon ff niet uit hoe het komt dus wat valt er te ergeren dan ?
GoT Huisregels

Op GoT is het de bedoeling dat je je posts fatsoenlijk verzorgt en dat je van te voren goed op zoek gaat naar info. Geen van beiden lijk je hier echt te doen (heb je de manual van je scherm of de documentatie van je VGA drivers doorgenomen :? het is hier iig niet te lezen). Jij komt hier met een probleem, dan is het toch niet meer dan normaal om evenveel moeite in je vraag te steken als je van anderen verwacht dat zij in het antwoord steken.

Daar komt nog bij dat het niet de bedoeling is je topic binnen 24u omhoog te schoppen, laat staan binnen 2 minuten. Als je iets nieuws toe te voegen hebt is de edit-knop er niet voor niets :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.