Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar staan die * voor in topictitels

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik zat zo eens wat te kijken door de history van dit forum en toen kwam ik bij sommige topics één asterix (*) tegen in de topictitel, soms 2 van die dingen en volgens mij ben ik ook de 3 *** wel tegengekomen. Alleen heb even gezocht, maar kan het niet vinden. Kan iemand mij hier enige verheldering over geven ?

Het lijkt mij nl. * = onbelangrijke bug, *** = serieuse bug ofzo.... maar zeker weet ik het niet

Verwijderd

DoRRoN schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:55:
Ik zat zo eens wat te kijken door de history van dit forum en toen kwam ik bij sommige topics één asterix (*) tegen in de topictitel, soms 2 van die dingen en volgens mij ben ik ook de 3 *** wel tegengekomen. Alleen heb even gezocht, maar kan het niet vinden. Kan iemand mij hier enige verheldering over geven ?

Het lijkt mij nl. * = onbelangrijke bug, *** = serieuse bug ofzo.... maar zeker weet ik het niet
Als een mod de titel heeft aangepast :)

Verwijderd

Sommige moderators zetten een sterretje achter een topictitel als ze die hebben veranderd.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
Ik was altijd van mening dat een * voor discussie stond :/

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sommige moderators geven zo aan dat de originele topictitel is veranderd inderdaad :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

*tje heeft bij mij een hele andere associatie O-)

Not a bug anyways ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.