Weet niet of je r ook partikulier kunt kopen, maar ADEC , die heeft echt alles op het gebeid van kabels!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Adec = Intronics, Hermesweg 22 Barneveld.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
ik weet niet zeker maar ik heb ooit eens gelezen dat er voor u-ata66 kabels een maximum lengte geldt van 45 cm.
Verwijderd
Precies,
en alle warme lucht stijgt , ik zou die HD's maar kort en laag bij het mobo houden...
en alle warme lucht stijgt , ik zou die HD's maar kort en laag bij het mobo houden...
je hebt gelijk. ik moet in principe de hd's onderin de kast gooien. maar het probleem is dat ik onderaan de kast geen goede fan kan zetten. ik heb nu een hd eruit gezet en draai maar met 1 HD. die is boven en een 35mm fan voorziet hem van lekkere koude lucht.
wow. 30 piek is wel overdreven voor een ata66 kabel. darn darn darn.
oh ja thx voor de info over de max. lengte van ata66 kabel. moet inderdaad rekening mee houden wanneer ik zoiets koop.
greetz
wow. 30 piek is wel overdreven voor een ata66 kabel. darn darn darn.
oh ja thx voor de info over de max. lengte van ata66 kabel. moet inderdaad rekening mee houden wanneer ik zoiets koop.
greetz
Pagina: 1