Toon posts:

Object Link Embedding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Office 2000)
Ik heb een probleem met office 2000. Alles wat ik hiervan opstart geeft een melding "object link embedding". Daarna loopt de PC vast.
De virusscanner kan geen virussen vinden.
Het is wel opgelost met het herinstalleren, maar ik heb het al bij meerdere mensen gehad en om straks alles te herinstalleren heb ik niet al te veel zin in.
Heeft iemand hier iets over gehoort en heeft er iemand misschien een andere oplossing dan het herinstalleren.

Alvast bedankt

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

't komt mij niet bekend voor. Bij Google zijn wel de nodige resultaten te vinden, maar geen die wijzen op een herinstallatie van Microsoft Office.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:23
Patch al je pc's eens met de http://www.microsoft.com/...ty/bulletin/MS03-039.mspx rpc fix. Wij hebben dit ook gehad op ons netwerk was er een pc die ik niet kon vinden die een blaster virus had, en eens we de patch hadden geinstalleerd was er niets meer aan de hand met de object linking error ( vooral in excel kregen we deze )

Lijkt misschien wat bij de haren gegrepen, en ik begrijp de link nog altijd niet tussen de twee, maar sinds de patching hebben wij er geen medling meer van gehad!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
De patch die was aangegeven is geinstalleerd, maar helaas geen resultaat.
In ieder geval bedankt voor deze oplossing.