Ik heb een probleem met windows xp professional installatie.
Tijdens het installatie moeten er drivers worden geinstalleerd voor de sataraid opstelling.
De schijven staan in raid-0 opstelling.
na het installeren van de benodigde drivers. (SiI3114: Serial ATA (SATA) Windows RAID Driver)
kan ik verder met de install en wordt er 1 schijf gedetecteerd, zoals het hoord.
Ik laat de setupbestanden kopieren op de schijven en dan geeft hij een error:
'Kan Si3114r.sys niet kopiëren.'
Ik kan hierbij op nog een keer proberen drukken en op esc. om het bestand over te slaan.
als ik op esc druk dan komen er nog een paar bestanden die te maken hebben met de raid drivers en dan installeerd hij de setupbestanden verder gewoon goed.
Als de computer dan opnieuw opstart komt er een blauw scherm die verteld dat er een probleem is met de HD's. en dat ik de drivers moet nachecken.
system specs:
- asus a8n sli deluxe
- 2 x maxtor 160 gig diamontmax 9
rest is neit belangrijk lijkt mij
Alvast bedankt.
Tijdens het installatie moeten er drivers worden geinstalleerd voor de sataraid opstelling.
De schijven staan in raid-0 opstelling.
na het installeren van de benodigde drivers. (SiI3114: Serial ATA (SATA) Windows RAID Driver)
kan ik verder met de install en wordt er 1 schijf gedetecteerd, zoals het hoord.
Ik laat de setupbestanden kopieren op de schijven en dan geeft hij een error:
'Kan Si3114r.sys niet kopiëren.'
Ik kan hierbij op nog een keer proberen drukken en op esc. om het bestand over te slaan.
als ik op esc druk dan komen er nog een paar bestanden die te maken hebben met de raid drivers en dan installeerd hij de setupbestanden verder gewoon goed.
Als de computer dan opnieuw opstart komt er een blauw scherm die verteld dat er een probleem is met de HD's. en dat ik de drivers moet nachecken.
system specs:
- asus a8n sli deluxe
- 2 x maxtor 160 gig diamontmax 9
rest is neit belangrijk lijkt mij
Alvast bedankt.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 22:04 . Reden: was fout ]