Toon posts:

[XP] Windows xp home naar XP professional*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe laptop besteld daar zit een versie XP home op, nu wilde ik eigenlijk wel naar XP professional overgaan is dit mogenlijk op de zelfde registratie.

Of moet je nu een upgrade van proffessional kopen.

:)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nee, zie de website van Microsoft, kopen is de enige optie tenzij je iets me de leverancier kunt regelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Guardian Angel op 10-02-2005 21:03 ]

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Underhalls,

Welkom op GoT :)
Met enigszins logisch nadenken kan je hier zelf het antwoord wel op verzinnen - je klan voor hetzelfde geld ook niet je AMD CPU inruilen voor een Intel, of je CD-ROM speler laten vervangen door een DVD-RW, zo kan je XP Home ook niet laten vervangen door XP Professional :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hmm die vergelijking is natuurlijk een slecht he elevator, het gaat hier tenslotte enkel om het toevoegen van componenten, je kan ook wel een stikkertje op de CD-rom plakken ;)

Maar goed het kan niet en wat ik dus nog effe wil zeggen is dat je absoluut niet zo een upgrade van home naar pro moet doen maar gewoon een schone install, mijn ervaring is daar namelijk erg slecht mee.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap niet wat je bedoeld SSH - Home is geen lite versie van Pro hoor (althans - in praktijk wel, maar technisch gezien is het ook zo dat er bepaalde functionaliteiten 'anders' zijn (bv. het hele aanloggen / authenticeren is gewoon anders) :)

Verwijderd

Topicstarter
Allen bedankt.
Het is mij nu duidelijk.
Hou het dan maar even op XP home, ik weet niet
of ik nu nog wat kan regelen, computer wordt deze
week afgeleverd.

:)
Pagina: 1