Toon posts:

iemand een idee

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek hoe ik m'n pc ( zit een audigy 2 kaart in ) en men Sony DAV-SC5 surround system kan verbinden zodat ik mp3's via men surround kan spelen. Zou het zo simpel zijn om gewoon deze te verbinden met een kabel?

alvast bedankt

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Nee, ik zou 'm verbinden met een spaggetisliert!

Sjongejonge, steek eerst zelf de handen eens uit de mouwen, lees desnoods de FAQ :X

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Om ff niet zo lomp te doen als de vorige reactie: *zucht*

Er zijn meerdere manieren om hem te verbinden. Dit kan zowel digitaal als analoog. Hiervoor moet je even kijken wat voor aansluitingen aanwezig zijn op je Sony geluidsinstallatie en in de manual van het apparaat eventueel.

Koop hiervoor de bijbehorende kabel en sluit het geheel aan. Soms is hiervoor een verloopkabeltje nodig, maar eerst even kijken wat voor aansluitingen alles heeft.

Soms erger ik me echt aan de lompe reacties hier.. Je kunt ook een inhoudelijke reactie geven ipv. meteen met UTFS of RTFM te gaan smijten. Een reactie is net zo snel getikt als een doelloze verwijzing.

If it ain't broke, fix it till it is...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

waarschijnlijk kan je gewoon af met een "jack-naar-tulp" kabeltje... kost je 4 euro ofzo.

Wise enough to play the fool

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:46
Er wordt hier zo nutteloos geblaat dat ik dan ook nog maar eens ff langskom

Afbeeldingslocatie: http://www.sheepusa.org/images/h_image.jpg

Grow up!

http://axrotterdam.blogspot.nl

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Bakfiets schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:21:Soms erger ik me echt aan de lompe reacties hier.. Je kunt ook een inhoudelijke reactie geven ipv. meteen met UTFS of RTFM te gaan smijten. Een reactie is net zo snel getikt als een doelloze verwijzing.
Ach, je hebt natuurlijk gelijk, maar van de andere kant snap ik het ook wel. Het is immers in dit geval ook net zo veel werk om ff in de manual van je kaart of op internet te kijken of even logisch na te denken ;) Soms vergaat dan ook de zin om nog een zinvolle reactie te plaatsen (je kunt je dan ook afvragen of een zinvolle reactie dan ook daadwerkelijk wel zo zinvol is...) :*)

Maar goed, om ff op de vraag van de TS terug te komen:

Dat gaat idd met een simpel kabeltje van Audigy naar Sony. Als je Sony Dolby Pro-Logic(II) heeft, is een enkele stereo kabel zat om surround te krijgen, zoniet, dan kun je je Audigy mischien met 3 kabeltjes analoog 5.1 aansluiten, en zul je er op de PC voor moeten zorgen dat je surround krijgt op je MP3's. Kun je dat ook niet, dan heb je pech, en moet je volstaan met gewoon een mooi stereo signaal (wat IMHO ook veel beter klinkt ;) )

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongens, reageer niet als je niets ontopics te melden hebt. Dat is ongeveer regel 1 van het forum! Gebruik dat handje maar voor een topicreport, daar heeft niemand last van, maar in het topic liever geen commentaar geven voortaan!

Dit hoor je zelf op te kunnen lossen met de FAQ en desnoods door naar het onderwerp te zoeken, is al zovaak gevraagd...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.