[XP SP2] Na installen Kaspersky crash bij VPN

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb vanmiddag Kaspersky Anti-Virus Personal 5.0.227 geinstalleerd en daarna wilde ik een VPN verbinding opzetten met de Universiteit Twente. De verbinding wordt opgezet en na het refistreren op het netwerk krijg ik een blauw scherm en vervolgens restart mijn computer automatisch.

Omdat ik wist dat ik net Kaspersky had geinstalleerd, dacht ik dat het misschien daaraan lag. En als hem uninstall dan werkt alles weer normaal. Als ik Kaspersky alleen uitzet dan werkt het niet. Hoe kan ik Kaspersky wel draaien en toch een VPN verbinding opzetten?

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Ik heb psies hetzelfde probleem met kaspersky v5.0.390 icm de de cisco vpn client.
Heb al verschillende versies van de cisco client geprobeerd en krijg alleen maar BSOD's :(

Op google is er geen poep over te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door DJ Chicken op 14-01-2006 23:01 ]

aahh durka durka durka

Verwijderd

http://support.microsoft.com/?kbid=887742

lezen, downloaden, installeren, kloar ;)

Als dat niet werkt
DISABLE the 'Protection Against Network Attacks' in your Kaspersky ANTI-VIRUS application. You can find this in 'Settings' > 'Realtime Protection Settings' > 'Troubleshooting' > DISABLE the protection against network attacks.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 23:16 ]

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 23:15:
http://support.microsoft.com/?kbid=887742

lezen, downloaden, installeren, kloar ;)

Als dat niet werkt

[...]
Heb network attacks maar uitgezet.

tnx

btw. met auto-update volledig aan mag ik aannemen dat de eupdate al is geinstalleerd op mijn pc. Ik accepteer altijd elke update.

[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 15-01-2006 16:39 ]

aahh durka durka durka