software voor briefopmaak / facturen

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:25
Hi all,

Mijn vader is voor zichzelf begonnen met een bedrijfje en komt er nu achter dat hij toch echt dat rare vierkante ding met zo'n beeldscherm hiervoor moet gebruiken..het is een complete computer no no!

Nu heb ik voor hem voor een factuur een net sjabloontje gemaakt met de bedrijfsnaam logo erboven etc. En zelfs dit is lastig en het heeft mij best wel wat werk gekost eer dat ik het goed had. Nu is 1 factuur niet genoeg en wil hij ook voor brieven "sjablonen" hebben etc.

Nu zag ik tijdens het surfen naar voorbeeld sjablonen een website die bepaalde stukjes software konden leveren (maatwerk) waarbij je alleen maar op de invulveldjes wat moest invullen en thats it!

Dus invulveld..adres..plaatsnaam telefoonnummer brief tekst etc etc.

IDEAALLL..ik bedacht me toen in 1 keer dat er ook vast wel wat van dit soort software moest zijn die dit aankan en het LIEFST waar er ook gewoon met een eigen logo mee gewerkt kan worden.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of weet anders wat voorbeelden te noemen van dit soort software?

Ben benieuwd!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Kijk in Word eens naar formulieren ? (Beeld->werkbalken->formulieren)

Of is dat niet voldoende ?

Verwijderd

bedoel je nu software voor logo's of voor fakturatie etc. 't zal wel aan mij liggen,maar ik begrijp het niet goed.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:25
Nee logo heeft ie inmiddels..Gaat dus eigenlijk om een complete oplossing wat betreft een sjabloon..

Dus gewoon een simpel invulveld waar hij telkens weer de gegevens in kan voeren en dan met 1 druk op de knop er een brief uitrolt helemaal compleet met opmaak..echt simpeler dan simpel zeg maar

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Formulieren dus ;)

Verwijderd

Zoals er al wordt gezegd: formulieren :)
Pagina: 1