Toon posts:

[2000] Windows ziet SATA harddisk niet tijdens installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een asus a8v moederbord waar ik s-ata raid op heb. Windows MCE wil niet installeeren, dit komt omdat windows de controller s-ata raid niet ziet, waardoor die dus geen hardeschijven ziet.
Je moet dan in windows op F6 drukken, zodat je de drivers kunt installeeren via diskette drive

Heb het probleem namelijk al vaker gehad.

Ik heb nu weer een andere pc en de diskette controller is niet toegankelijk. Dus kan ik de s-ata raid driver niet installeeren, kan wel maar moet ik het hele moederbord eruit halen, alles loshalen :( :( en volgens mij kan het ook gemakkelijker???!!!!????

Hoe moet ik dit nu oplossen??????

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je drivers op een of andere andere manier toegankelijk maken voor de Windows setup :). En verder snap ik je stukje over het uitbouwen van je moederbord niet.

[ Voor 4% gewijzigd door AtleX op 10-02-2005 19:17 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

nieuwe diskette maken? in je mobo boekje staat hoe. kan haast niet fout gaan.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

lammmetak schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:08:
nieuwe diskette maken? in je mobo boekje staat hoe. kan haast niet fout gaan.
Stel nu eens, puur hypothetisch, dat je domweg geen diskettedrive hebt of dat de controller op het mobo stuk is. Wat dan? ;)

🖥️ | 🚗

Verwijderd

MadMarky schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:02:
[...]

Stel nu eens, puur hypothetisch, dat je domweg geen diskettedrive hebt of dat de controller op het mobo stuk is. Wat dan? ;)
Dan moet je die driver slipstreamen, staat wel ergens een how-to hoe dat werkt,

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:06:
[...]

Dan moet je die driver slipstreamen, staat wel ergens een how-to hoe dat werkt,
Kan met bijvoorbeeld nLite.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

werner d,

Ik mis in je topic een aantal belangrijke punten:
- Een rustige, nette topic titel. Een topic titel met 3 uitroeptekens er in is echt nooit goed op GoT - en die ga ik dan ook aanpassen. Verder ga ik het OS in je topic titel zetten - let hier voortaan zelf op aub.

- Een overzicht van je exacte probleem, exacte foutmeldingen, en dergelijke. Wat lukt er precies niet, wat doe je tot wanneer het fout gaat en ga zo maar door. Let ook een beetje op de vraagtekens en uitroep tekens - er zijn er echt geen 10 nodig om je punt oiver te brengen hoor, een is al meer dan genoeg.

- Een uitleg over wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen - dit probleem is bijvoorbeeld al een groot aantal keren voorbij gekomen en die heb je ongetwijfeld gevonden. Wat lukte er dan niet aan de daarin aangegeven oplossingen? :)

Ik pas even je topic titel aan :)
Pagina: 1