beste mensen,
wij zijn eigenlijk een beetje aan het spelen met de nieuwsgroepen en vroegen ons eigenlijk af of het mogelijk is dat je met meerder accounts meerdere verbindingen kunt krijgen.
Dit betekent dat je het maximale uit je snelheid haalt van je adsl abonnement.
Voorbeeld.
Ik heb een xs4all abonnement en deze gebruik ik om via nieuwsgroepen dingen te downloaden.
daar van krijg ik 3 verbinding.
nou heb ik gegevens van bijvoorbeeld wanadoo adsl en nou wil ik daar ook verbindingen mee openen om via nieuwsgroep te downloaden.
Hier krijg ik een fout mee dat het niet mogelijk is.
hopelijk snappen jullie dit en ben ik benieuwd of er iemand is die dit weet en dit goed kan uitleggen...
tevens is het mogelijk om aan een 2e account te komen van xs4all..... !!!
wij zijn eigenlijk een beetje aan het spelen met de nieuwsgroepen en vroegen ons eigenlijk af of het mogelijk is dat je met meerder accounts meerdere verbindingen kunt krijgen.
Dit betekent dat je het maximale uit je snelheid haalt van je adsl abonnement.
Voorbeeld.
Ik heb een xs4all abonnement en deze gebruik ik om via nieuwsgroepen dingen te downloaden.
daar van krijg ik 3 verbinding.
nou heb ik gegevens van bijvoorbeeld wanadoo adsl en nou wil ik daar ook verbindingen mee openen om via nieuwsgroep te downloaden.
Hier krijg ik een fout mee dat het niet mogelijk is.
hopelijk snappen jullie dit en ben ik benieuwd of er iemand is die dit weet en dit goed kan uitleggen...
tevens is het mogelijk om aan een 2e account te komen van xs4all..... !!!