Toon posts:

Meerdere servers bij grabit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

wij zijn eigenlijk een beetje aan het spelen met de nieuwsgroepen en vroegen ons eigenlijk af of het mogelijk is dat je met meerder accounts meerdere verbindingen kunt krijgen.
Dit betekent dat je het maximale uit je snelheid haalt van je adsl abonnement.

Voorbeeld.

Ik heb een xs4all abonnement en deze gebruik ik om via nieuwsgroepen dingen te downloaden.
daar van krijg ik 3 verbinding.

nou heb ik gegevens van bijvoorbeeld wanadoo adsl en nou wil ik daar ook verbindingen mee openen om via nieuwsgroep te downloaden.
Hier krijg ik een fout mee dat het niet mogelijk is.

hopelijk snappen jullie dit en ben ik benieuwd of er iemand is die dit weet en dit goed kan uitleggen...
tevens is het mogelijk om aan een 2e account te komen van xs4all..... !!!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
WWYP, het externe inloggen waar jij het over hebt ben je eigenlijk te laat mee, dit is een tijd terug al door beide ISP's afgesloten.

Zowel de XS4ALL- als de Wanadoo nieuwsservers werden zodanig belast door mensen die extern inlogden (vaak vanaf een ADSL-lijntje, terwijl ze een inbelabonnement hadden) dat dit niet meer te doen was en alle bandbreedte weg werd gepikt voor de eerlijke abonnees :).

Verwijderd

Topicstarter
nou dat klopt niet helemaal !!!!

want ik kan namelijk wel via mijn direct adsl lijn van kpn in de nieuwsgroepen van xs4all...

uitleg ???

• ZwaaiHaai
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
Het inloggen op een nieuwsserver dan een ander account dan waar ik de internetverbinding mee heb is bij mij niet mogelijk.

Wat wel weer goed werkt is een payserver abonnement bij Eweka, deze deel ik met iemand anders (die ergens anders woont en een eigen chello/upc account heeft met waardeloze news-server faciliteiten, zeg maar gerust GEEN nieuwsserver faciliteiten).

We gebruiken allebei twee verbindingen en trekken allebei met die twee verbindingen onze lijnen helemaal vol. (ik in combinatie met mijn vier Casema nieuwsserver connecties)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:28:
nou dat klopt niet helemaal !!!!

want ik kan namelijk wel via mijn direct adsl lijn van kpn in de nieuwsgroepen van xs4all...

uitleg ???
Klopt, maar is bij hun geknepen rond de 256kbit/s als je extern inlogd geloof ik, waardeloos dus ;).