Ik heb sinds kort een radeon 9700 pro kaartje, vanwege het geluid een arctic cooling silencer 1 gekocht en geinstalleerd. Echter het geluid was nog harder dan met de oude fan, veel hoger en irritanter! Dus ik bekijken, en de cooler eraf en er weer op gezet (zonder extra lijm) en nog steeds dat irritante geluid (beeld verder prima). Vervolgens nog een keer van elkaar afgehaald en er weer opgezet...en toen kreeg was het beeld totaal weg (alleen nog maar strepen).
Nu is mijn vraag: mol je je kaart als er de cooler in contact komt met de chip als er te weinig lijm tussen zit? Want ik heb de cooler er weer afgehaald, chip en cooler schoongemaakt, nieuwe lijm erop en weer geinstalleerd...nog steeds niks
Als iemand alleen zou kunnen zeggen of ik de kaart beter kan weggooien of nog kan repareren ben ik een blij man!
Nu is mijn vraag: mol je je kaart als er de cooler in contact komt met de chip als er te weinig lijm tussen zit? Want ik heb de cooler er weer afgehaald, chip en cooler schoongemaakt, nieuwe lijm erop en weer geinstalleerd...nog steeds niks
Als iemand alleen zou kunnen zeggen of ik de kaart beter kan weggooien of nog kan repareren ben ik een blij man!