Toon posts:

[html] Frames werken niet, andere mogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer de login van de webmail van m'n provider een eigen stijl te geven, inplaats van de opmaak van de provider.

Nu lukt het me wel om de eerste pagina te vervangen, en de gebruikersnaam & wachtwoord door te sturen middels een form. echter zou ik willen dat mijn titel blijft bestaan.

Ik heb een frameset gemaakt, met 1 frame waar de webmail van de provider in geladen wordt. Zodra ik inlog geeft deze aan dat dit niet goed gegaan is :( De webmail van de provider kan dus duidelijk niet overweg met mijn frameset. Ik heb al onmogelijke namen geprobeerd om te voorkomen dat hun frameset en die van mij geen gelijke namen hebben.

Ze gebruiken Squirlemail trouwens..

Het gaat me na het inloggen dus eigenlijk alleen maar om de titel van de pagina. Zijn hier andere mogelijkheden voor?

Verwijderd

Topicstarter
ook geprobeerd, werkt helaas ook niet :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Waarom zou je het eigenlijk zo graag willen?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
tja, was gewoon een idee. Of het echt nut heeft weet ik niet. Maar nu het niet werkt ben ik erg benieuwd of er een manier is waarop het wel zou werken..

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een andere oplossing waarmee dit wel zou werken?

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Misschien checkt je provider wel of er geen rare dingen zijn gedaan met zijn webmail zoals in een andere frameset. Dit voor de veiligheid en misbruik te voorkomen?

Stel jij maakt een link van jouw site naar de webmail in je eigen frame en die lijkt exact op die van je provider. Dan logt iemand in en hup, heb jij zijn inlog gegevens omdat die persoon denkt dat deze op de website van de provider zit.

Dus wie weet is het een beveiliging dat het niet werkt.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

'k Denk niet dat de check bij de provider zit, maar dat het gewoon komt door de combinatie van verschillende domeinen en de manier hoe Squirlemail werkt. Ook wil ik mij nog aansluiten bij de vraag die willem169 eerder heeft geplaatst: "Waarom zou je dit willen doen?"...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

is het niet zo dat de cookies in dit geval als 3rd party cookies worden gezien, en als zodanig worden geblokkeerd door je browser?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Woudloper schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:27:Ook wil ik mij nog aansluiten bij de vraag die willem169 eerder heeft geplaatst: "Waarom zou je dit willen doen?"...
Omdat ik de webmail wil integreren in m'n eigen website. Maar dat wil dus niet :S
Pagina: 1