Toon posts:

Logitech Quickcam pro 4000 (error: geen toegang)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een logitech quickcam pro 4000 gekocht, en net windows xp opnieuw geinstalleerd.
Maar nu heb ik een aantal gebruikers beperkte rechten gegeven, en nu krijg ik elke keer een fout melding:

ERROR:

TOEGANG GEWEIGERD

als ik een aantal keer op "ok" klik dan verdwijnt de foutmelding.

Weet iemand hoe ik van deze fout af kan komen? :?

Met vriendelijke groet,

Mvt3c,, 8)

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-02 12:06

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde webcam! Op mijn account komen deze errors niet voor, enkel op de accounts met beperkte rechten. En het probleem is dat de error, bij het aanmelden, niet 1x maar wel 20x wordt weergegeven. En dit gebeurt opnieuw wanneer je de webcam gebruikt (MSN Messenger, software van de cam, ...). Best irritant dus!

Ik hoop echt dat iemand weet hoe men dit probleem kan oplossen, en niet gewoon door beheerdersaccounts te gaan gebruiken of de software te verwijderen!!

Mvg.

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Is er dan echt niemand die weet hoe dit probleem op te lossen!!?? :?

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 08:41
Deze foutmelding komt doordat één van de Logitech-programma's logt naar C:\Windows\System32\LV*.LOG (exacte naam weet ik niet meer) en gebruikers hebben daar geen schrijfrechten.

Ik heb het e.e.a. werkend gekregen door:
Full-control rechten te verlenen op C:\Program Files\Logitech
Full-control rechten te verlenen op HKLM\Software\Logitech én
Full-control rechten te verlenen op C:\Windows\System32\lv*.log (zoals eerder vermeld: exacte naam weet ik niet meer)

Noot: ik heb dit ondervonden bij de Logitech Messenger Webcam, maar wellicht werkt dit voor álle/meerdere Logitech webcams

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Robocom schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:06:
Deze foutmelding komt doordat één van de Logitech-programma's logt naar C:\Windows\System32\LV*.LOG (exacte naam weet ik niet meer) en gebruikers hebben daar geen schrijfrechten.

Ik heb het e.e.a. werkend gekregen door:
Full-control rechten te verlenen op C:\Program Files\Logitech
Full-control rechten te verlenen op HKLM\Software\Logitech én
Full-control rechten te verlenen op C:\Windows\System32\lv*.log (zoals eerder vermeld: exacte naam weet ik niet meer)

Noot: ik heb dit ondervonden bij de Logitech Messenger Webcam, maar wellicht werkt dit voor álle/meerdere Logitech webcams
Aaaaaaaaahhhhhhhhhh :) , je bent erg bedankt _/-\o_ ! Ik had nooit gedacht dat iemand hier ooit nog op ging reageren. Ik zal het gauw eens proberen, in de hoop dat het effectief werkt!

Thx ;)