Hub of Switch?

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
bij onze overburen hebben ze nu een 8 poorts hub liggen. nou speelt dat zeer rot in o.a. CS als er meer als 2 gaan internetten.(hoge ping)

kan een switch hier uitkomst bieden? (vooral met de ping)

alvast bedankt,

Ocf81

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yup, als je die hub met 8 mensen gebruikt kan het wel schelen. Als het allemaal nog 10mbit is zou ik het ook upgraden naar 100mbit (100mbit hub scheelt alweer hele hoop tov 10mbit, hoef je misschien niet eens een switch te hebben).

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ze zitten dus al op 100 mbit.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 08-08 19:03
Een switch rulez.
Meer bandbreedte, als je veel verkeer over verschillende poorten hebt.
Het kost misschien iets meer, maar dan heb je er ook wat voor terug.

Sitecom heeft een hele mooie 8 poorts switch voor 349 ( bij Vobis nouja je moet toch iets ).
Het ding werkt als een trein, en heeft geen lawaai makende fannetjes :)

suc6 met de beslissing..
Nouja, je moet niet beslissen, je zou het eigenlijk gewoon moeten doen :)

CU
]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
de beslissing is aan de groep.

© ocf81 1981-infinity

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 08-08 19:03
Kijk maar wat jullie het verstandigst lijkt.
Mij bevalt het dingetje prima..
RA2, Halflife Counter Strike..
Alles, draait als een trein, en lage pingtijden.
Heb je het geld over, of je kunt je hub kwijt, dan is het niet veel geld voor een echte switch.
Want je moet uitkijken met die switching hubs enzo.

suc6..
Ik duik het bed in :)

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Hub of switch brengt geen uitkomst hier. Het probleem lijkt me dat er teveel bandbreedte gebruikt wordt door de anderen die van internet gebruik maken. Internet bandbreedte is bij geen enkele kabel/dsl boer op dit moment ook maar in de buurt van 10Mb networking.

Je zal een manier moeten vinden om jezelf een hogere prioriteit te geven op het netwerk.

Dat is of met een hele dure managed switch, of het is met software op de router pc, maar daar heb ik geen ervaring mee.

CC

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Jullie lezen allemaal niet goed volgens mij (okee, okee, het is laat maar toch 1:00 is geen tijd voor :Z )
Het probleem hier is, dat de ping hoog word als meer dan twee mensen ONLINE gaan spelen. Dit heeft dus in principe niets met z'n hub te maken, hooguit met de snelheid van z'n internetverbinding. Je kan dus een ander, sneller (kabel-of-ADSL) abonnement nemen, hiermee kan je de ping verlagen. Ook kan je servers dichter bij huis (bv. in Nederland of Belgie) kunnen kiezen.
Intern (op je eigen netwerk) zou je met 8 players en een 100mbit netwerk makkelijk moeten kunnen spelen. Maar daar ging het niet om in deze vraag ! Goed lezen dus ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
we zitten al op de kabel.

dus geen oplossing behalve en t1 lijntje ofzo.

dat is te duur.

ok, thnx!

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Oh, je bedoelt E1. T1 is de amerikaanse standaard.
Pagina: 1