*Zucht* Sorry, maar ook ik ben opzoek! 
Volgend school jaar ga ik met de opleiding Multimedia & Vormgeving beginnen. Maar omdat ik nu stage heb wil ik mijn aankoop vervroegen. Nu zit ik al 2 weken op het internet, GoT, tijdschriften door te bladeren en kan geen keuze maken. Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer, want ik de hele tijd weer begin te twijfelen.
Eisen?
- Waar? Vooral school, etc
- Meest gebruikte programma's? Photoshop CS, Max 3D en Cinema 4D, Microsoft Office, Internet en als het kan game/dvd mogelijkheden.
- Hoeveel? Het liefst rond de 1650 euro (max. 1800 euro)
Wat moet er allemaal op zitten?
- Goed beeldscherm (hoge resolutie)
- Pentium M (waarschijnelijk?)
- 512 MB of zelfs meer?
- Standaard spul (netwerk, wireless, etc)
Wat heb ik zoal gezien?
- Acer Travelmate 800x serie ( 8003 of 8005)
- Vaio (FS115Z)
- Dell
- Alienware
- Toshiba (Tecra S1)
en nog veel meer leuke laptops...
Ik hoop dat iemand hier een goed advies op kan geven vooral met het beeldscherm. Want daar zijn zo veel soorten en maten van.
Volgend school jaar ga ik met de opleiding Multimedia & Vormgeving beginnen. Maar omdat ik nu stage heb wil ik mijn aankoop vervroegen. Nu zit ik al 2 weken op het internet, GoT, tijdschriften door te bladeren en kan geen keuze maken. Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer, want ik de hele tijd weer begin te twijfelen.
Eisen?
- Waar? Vooral school, etc
- Meest gebruikte programma's? Photoshop CS, Max 3D en Cinema 4D, Microsoft Office, Internet en als het kan game/dvd mogelijkheden.
- Hoeveel? Het liefst rond de 1650 euro (max. 1800 euro)
Wat moet er allemaal op zitten?
- Goed beeldscherm (hoge resolutie)
- Pentium M (waarschijnelijk?)
- 512 MB of zelfs meer?
- Standaard spul (netwerk, wireless, etc)
Wat heb ik zoal gezien?
- Acer Travelmate 800x serie ( 8003 of 8005)
- Vaio (FS115Z)
- Dell
- Alienware
- Toshiba (Tecra S1)
en nog veel meer leuke laptops...
Ik hoop dat iemand hier een goed advies op kan geven vooral met het beeldscherm. Want daar zijn zo veel soorten en maten van.