Toon posts:

K700i synchroniseren met Outlook 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
In alle reclame over de K700i lees ik dat hij perfect te synchroniseren is met het pc-programma Outlook. Ik heb dit reeds een paar maal geprobeerd, zonder echt 100% tevreden te zijn.
Hiervoor gebruikte ik de software die bijgevoegd was bij mijn gsm met zowel bluetooth als IR-verbinding.
De contactpersonen, als je ze juist inbrengt, geven geen problemen.
Voor wat het synchroniseren van de kalender betreft stopt, volgens mij, de compatibiliteit tussen de software van de gsm en Microsoft. De gsm kan niet overweg met terugkerende afspraken zoals verjaardagen.
Ik ben ook aan het experimenteren geweest met floAt's Mobile Agent maar hier vind ik mijn kalender niet terug op mijn pc.
Graag uw reacties hierop. Eventueel ook tips voor andere programs om mijn gsm te synchroniseren.
Alvast bedankt.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi Ludo,

Ik zou je willen aanraden om even het volgende topic (voornamelijk de startpost) door te nemen, en daarna openieuw je vraag in dat topic te stellen:

Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz,
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp niet goed uw antwoord.
Als je daarmee wil zeggen dat ik het antwoord daar kan vinden, kan ik je wel zeggen dat ik de teksten al een paar maal doorlopen heb.
Graag wat meer duidelijkheid?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het is hier op dit forum de bedoeling dat je duidelijk aangeef wat jezelf gedaan heb. Nou, je zeg al dat je met FMA aan het stoeien ben geweest, dus dat is goed.

Maar het is hier bij Tweakers ook de bedoeling om alle vragen die over 1 dezelfde toestel gaan, proberen zo centraal mogelijk in een topic te behandelen zodat we geen 1000-den topics krijgen over allemaal verschillende vragen. En aangezien daar de meeste mensen rond kijken die ook een K700 hebben, maak je daar de meeste kans op een snel en duidelijk antwoord.

FMA komt binnenkort met een versie die ook agenda ondersteund.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"