Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modulaire PSU + Cable kit

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 11:54
Vraagjes ivm een modulaire PSU:

Ik ben op zoek naar een GOEIE voeding, liefst modulair. Ik heb mezelf al suf gezocht, maar overal schijnt er wel iets te ontbreken. Persoonlijk zou ik graag deze eigenschappen zien:
-STIL
-minimum 400W PFC
-fans die hun snelheid automatisch aanpassen aan de temperatuur
-liefst een mooi uiterlijk, maar is een beetje minder belangrijk
-liefst met reeds gesleevede kabels OF MODULAIR (ik ben niet zo'n electronica-handige harry, en ga dus liefst niet zelf met mijn kabeltjes knoeien)

Bij Enermax vind ik voedingen die min of meer goed zijn (zijn naar het schijnt ook stil), maar daar zit geen flashy sleeving op en ze zijn ook niet modulair.
Antec heeft wel een modulaire voeding, maar ik dacht dat die met niet-standaard aansluitingen was. Ik weet ook niet of die fans automatisch aanpassen.
AC Ryan: lijkt me een goede voeding, maar weet niet of ze stil is (ik vind geen echte review), en blijkbaar passen die fans zich niet automatisch aan aan de temperatuur.
...

Dus als er iemand een goeie suggestie heeft voor een voeding die aan deze eigenschappen voldoet?

Wat ik me ook afvroeg:

Als je nu zo'n modulaire voeding hebt van AC Ryan (http://www.acryan.com/_powersupply/index.shtml) dan kan je toch gewoon hun kabeltjes (http://www.acryan.com/_conductx/index.shtml) gebruiken om die rechtstreeks in de voeding te pluggen en dan zo naar je verschillende apparaten? Ik vraag het maar even voor de zekerheid, want ik kom er niet zo goed uit of dit wel kan?

[ Voor 4% gewijzigd door FirecrackerBE op 10-02-2005 15:15 ]

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Verwijderd

http://www.inkoopacties.net/ia/kfchtq1j

mss iets voor jou?

Grtzz Trix aka TrixjaH

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

Bekijk dit topic eens, en ook mijn post halverwege: Thermaltake Voedingen

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Firecracker schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:14:
Wat ik me ook afvroeg:

Als je nu zo'n modulaire voeding hebt van AC Ryan (http://www.acryan.com/_powersupply/index.shtml) dan kan je toch gewoon hun kabeltjes (http://www.acryan.com/_conductx/index.shtml) gebruiken om die rechtstreeks in de voeding te pluggen en dan zo naar je verschillende apparaten? Ik vraag het maar even voor de zekerheid, want ik kom er niet zo goed uit of dit wel kan?
Staat er toch :
Not just another modded PSU, the RyanPower2 CableFREE™ is an open platform for maximum customization and mods. Since AC Ryan emphasizes the open platform for modding, you can also easily make your own mods!! Check out the range of MODsupplies like Connectx™ connectors & pins, UVwire, FlexSleeve™, HeatShrinkz™, Toolx™, Screwz™, etc for a whole lotta modding!

A range of Ryanpower2 MODoptions including Conductx™ cables and MORF™ psu modding kits are also available for plug-n-play customization (esp. handy when you just need a break from modding :))

• FirecrackerBE
Ja, ik ken die. Die voedingen zien er uiterst gelikt uit!! :9~
Slechts één probleempje: de fans zijn niet automatisch vrees ik.
Waarschijnlijk passen die ConductX dingen van AC Ryan er wel op? Dat hoop ik toch!

Ik heb eigenlijk nog nooit met inkoopacties gewerkt. Dan moet ik met gewoon registreren en dan kan dit alles via een overschrijving geregeld worden?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:04

charrel

Cortisol4life..

OCZ ModStream 520W

http://www.ocztechnology....cz_modstream_power_supply

[ Voor 71% gewijzigd door charrel op 11-02-2005 18:22 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

Firecracker schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:16:
[...]

Ja, ik ken die. Die voedingen zien er uiterst gelikt uit!! :9~
Slechts één probleempje: de fans zijn niet automatisch vrees ik.
Waarschijnlijk passen die ConductX dingen van AC Ryan er wel op? Dat hoop ik toch!

Ik heb eigenlijk nog nooit met inkoopacties gewerkt. Dan moet ik met gewoon registreren en dan kan dit alles via een overschrijving geregeld worden?
Lees deze nieuwspost eens: nieuws: Negentien ATX-voedingen getest
Komen ze niet echt bijster goed naar voren. Zoals ik in mijn vorige post al aanhaalde: kijk inderdaad eens goed naar de OCZ Modstream en Antec Neopower voedingen. Overweeg ze serieus....

Verwijderd

Voor een bedrag van ongeveer 80 euro heb je een Coolermaster Realpower 450 watt voeding. Zie ook de pricewatch.

Deze voeding is getest hier op Tweakers.net en helemaal top bevonden. 1 grote 120 mm fan, temperatuurgestuurd.. Goede voltages en fluisterstil dus.

• FirecrackerBE
-Antec: niet met standaard aansluitingen dacht ik? Dus enkel met Antec kabels aan te sluiten.
-Coolergiant: niet modulair

Spijtig dat Enermax nog geen modulaire voedingen heeft. Zo een Noisetaker van 600 Watt, maar dan modulair, met standaard aansluitingen (zodat je daar lekker UV spul van AC Ryan in kan steken).

Het beste dat hier al uit de bus is gekomen is die OCZ. Die komt wel al dicht in de buurt moet ik toegeven.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Exigence schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:29:
[...]

Lees deze nieuwspost eens: nieuws: Negentien ATX-voedingen getest
Komen ze niet echt bijster goed naar voren. Zoals ik in mijn vorige post al aanhaalde: kijk inderdaad eens goed naar de OCZ Modstream en Antec Neopower voedingen. Overweeg ze serieus....
Niet helemaal eerlijk om dat te concluderen, want tegenover deze test staan er tig testen (te vinden @ inkoopacties.net) die het tegendeel bewijzen, en melden dat dit juist een hele goede voeding is.

Waarschijnlijk hebben die testers van jouw link het al-dan-niet maandagochtend model gekregen, en ze melden zelf dat ze graag nogmaals de voeding zouden willen testen als deze naar Europese richtlijnen is gekeurd.
En dat is deze inmiddels, dus ik zou deze voeding iig niet 1,2,3 van de kaart strepen, en ook zeker de vele andere (positieve) reviews opzoeken/lezen.

[ Voor 42% gewijzigd door Seesar op 12-02-2005 14:22 ]

T60P Widescreen

Pagina: 1