Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cavalier 3 / NF7-S / CNPS6000-Cu gaat dat passen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Chieftec uit de D-serie. Hierbij past de Zalmankoeler wel maar ik moet een paar plaatjes van de waaier een beetje vouwen want die zitten tegen de balk aan die door de kast loopt. Nu wil ik dit zaakje omzetten naar een Coolermaster Cavalier 3.
Heeft iemand toevallig deze config staan? Past dit? ;)

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

ik zie op de site van cm geen cavalier 3 staan ?

heb je een plaatje en wat specs ofzo?

sorry zat bij desktop te kijken gaat wel passen hoor die 6000 is niet zo heel groot (7000 wordt passen en meten)

kijk maar in de install guide http://www.coolermaster.com/installation_manual/Cavalier_manual_eng.pdf

[ Voor 102% gewijzigd door snooze op 10-02-2005 15:59 ]

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm die Cavalier is dus bijna nergens te krijgen... Eens zien of de Centurion 5 wat is.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

gewoon een shop opbellen die iets van cm leveren en vragen of je hem kan bestellen heb ik ook gedaan met mijn 201-bxt (nu praetorian)

weet iemand nog een leuke signature?

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:58:
Mmm die Cavalier is dus bijna nergens te krijgen... Eens zien of de Centurion 5 wat is.
heb vorige week een Centurion 5 gekocht ex voeding, ben er tot nu toe erg blij mee. Nog geen preformance testjes gedaan omdat ik em eerst nog aan het modden ben. Maar zo ver ik het tot nu toe bekeken heb vind ik et erg pozitief.

- 1 x 12CM fan (achter)
- 1 x 8CM fan (voor)
- Dik metaal (dus pozietief voor de cooling)
- raster met stof filter voor in voor een totale intake aan de voorkant

ik kan em aanraden, maar ik ben geen norm ;). en men zalman 7000 past. maar dat licht meer aan je moederbord en vording dan aan de kast.

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:21:
[...]

heb vorige week een Centurion 5 gekocht ex voeding, ben er tot nu toe erg blij mee. Nog geen preformance testjes gedaan omdat ik em eerst nog aan het modden ben. Maar zo ver ik het tot nu toe bekeken heb vind ik et erg pozitief.

- 1 x 12CM fan (achter)
- 1 x 8CM fan (voor)

ik kan em aanraden, maar ik ben geen norm ;). en men zalman 7000 past. maar dat licht meer aan je moederbord en vording dan aan de kast.
Heb net de Centurion 5 aangeschaft (zonder PSU). Had wat reviews gelezen en dit leek met toch wel een kastje voor een redelijke prijs. Zat ook aan Coolermaster te denken maar daar moet je al de fans weer zelf bijkopen.
Ga nu ff offline en de zooi inbouwen :D

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:21:
[...]

- 1 x 12CM fan (achter)
- 1 x 8CM fan (voor)

Wat zit er allemaal bij de Centurion 5? Aan schroefjes e.d. Heb het vermoeden dat ze me een gebruikte kast hebben meegegeven. Het lijkt er verdomde veel op dat de doos al is opengeweest. De schroefjes om het mb mee vast te zetten zijn zowiezo niet voldoen.

(mm excuses voor het schoppen van deze topic, had ook in het vorige berichtje gekunt :| )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 20:14 . Reden: per ongeluk schopje gedaan, excuus ]

• kippy
13 mobo busjes, 1 ferriet ring, 1 tyrip, 1 plasting ding (geen idee waarvoor of wat et is), cooler master label, metalen haakje, en een zwik schoerfjes (geen zin om te tellen maar genoeg)

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:09:
13 mobo busjes, 1 ferriet ring, 1 tyrip, 1 plasting ding (geen idee waarvoor of wat et is), cooler master label, metalen haakje, en een zwik schoerfjes (geen zin om te tellen maar genoeg)
Mmm klopt toch wel.
Dat witte blokje heeft een plak-kant (papiertje afhalen) die je ergens kan plakken, en dan je tyrip er doorheen. ;)

• kippy
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:54:
[...]

Mmm klopt toch wel.
Dat witte blokje heeft een plak-kant (papiertje afhalen) die je ergens kan plakken, en dan je tyrip er doorheen. ;)
Ja zo iets begreep ik al, maar dan snap ik nog niet wat het echte nut er van is. dan kan je 1 bosjes kabels ergens aan vast maken........ prity useless. Maar der zou vast over nagedacht zijn.

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:59:
[...]

Ja zo iets begreep ik al, maar dan snap ik nog niet wat het echte nut er van is. dan kan je 1 bosjes kabels ergens aan vast maken........ prity useless. Maar der zou vast over nagedacht zijn.
Vast wel ;). Begrijp het ook niet helemaal. Wat ik wel een misser aan de kast vind is dat je de fans op een molex moet aansluiten, hierdoor zijn ze niet uit te lezen met bijv. speedfan. Dus of een andere fan aanschaffen of een 7/5 volt-mod uitvoeren. Verder fijn kastje. Heb de hd-fan vervangen voor een coolermaster met temp-senson. Die draait standaard op halve snelheid, mocht het echt te warm worden gaatie vanzelf sneller draaien.

Verwijderd

/me duikt in database
PowerParts kan de volgende cavalier's leveren, alle 3 in het zwart en zilver, met en zonder voeding:
CoolerMaster CAV-T01 Cavalier
CoolerMaster CAV-T03 Cavalier
CoolerMaster CAV-T04 Cavalier

Ze staan niet op de site, dus even mailen als je er een wil, met de vraag of zij die kast willen leveren voor jou.
Pagina: 1