Script / Batch file aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 14:15

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek iets wat de omgekeerde wereld is. We hebben hier een bedrijfsnetwerk wat ons internet explorer en outlook automatisch in de strot duwt bij het opstarten. We werken met profielen dus het register per PC aanpassen is geen optie en lukt helaas ook niet. Daarnaast werken we/ik op meerdere computers. Is er niet een batch / script wat in de startup geplaats kan worden die beide applicaties nadat ze zijn opgestart afsluiten?

Heb GOT en google al doorzocht, vind heel veel over afsluiten, scripting en batches, maar niets in deze context.

There is no knowlegde that is not power

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49

lier

MikroTik nerd

Als je het hier niet mee eens bent, moet je denk ik gaan praten met je leidinggevende of met systeembeheer.

Waarom lukt het niet met een script ?
Wil je het script laten "draaien" als alles opgestart is ?

[ Voor 33% gewijzigd door lier op 10-02-2005 13:50 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Was het niet tijdens het inloggen op SHIFT drukken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Wat staat er op de server/wat staat er op de client?
Mag jij processen beëindigen? (rechten)

[ Voor 50% gewijzigd door blizt op 10-02-2005 13:55 ]

United we stand, and divided we fall

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan het beste even gaan praten met je manager om te kijken waarom deze regel er is in jullie bedrijf - jouw manager (of die z'n manager, of die... etc) zal deze regel niet voor niks hebben ingevoerd, en dit 'probleem' oplossen is dan ook geen technisch probleem maar een beleidsmatig probleem :)

Verder is dit probleem eigenlijk wel erg gemakkelijk zelf op te lossen als je dat wilt - maar je geeft ten eerste veel te weinig informatie (welk besturingssysteem, e.d.) en ten tweede toon je wel erg weinig inzet - ik ga dit topic om alle bovenstaande redenen dan ook sluiten :)

Dit topic is gesloten.