[Toetsenbord]Zit er een usb hub op de Apple Pro toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Vroeger op zaten er altijd 2 usb hubjes aan de zijkanten van de zwarte Apple Pro toetsenbord.
Zit er tegenwoordig nog een usb hub op de witte Apple Pro toetsenbord :?
Op apple.nl staat er niks overin en aan de hand van plaatjes wordt het mij ook niet duidelijker.
Of zit het tegenwoordig zo goed verstopt :P

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03

themaxter

Bugged..

Op de nieuwe toetstenborden zit gewoon een usb hub. Het is echter wel een Usb 1.1 en niet 2.0...

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-02 14:16
O.D.Smolik schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:42:
Vroeger op zaten er altijd 2 usb hubjes aan de zijkanten van de zwarte Apple Pro toetsenbord.
Zit er tegenwoordig nog een usb hub op de witte Apple Pro toetsenbord :?
Op apple.nl staat er niks overin en aan de hand van plaatjes wordt het mij ook niet duidelijker.
Of zit het tegenwoordig zo goed verstopt :P
Zit erop, zie je inderdaad niet op de plaatjes maar een nieuw Pro toetsenbord heeft aan de achter/bovenkant twee USB (1.1) poorten.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Allereerst bedankt voor de über snelle reactie. Toch wel jammer dat het geen usb 2.0 is.
Want dan hoefde ik geen usb dock voor de iPod shuffle kopen, die dus dus even duur is als zo'n fijne wittte Pro toetsenbord. :(

Verwijderd

Ik zou een kabel aanschaffen wanneer je een dock te duur vindt. Toetsenbord is eigenlijk alleen bedoeld om apparaten aan te sluiten die niet veel stroom nodig hebben zoals een muis. Je kunt de iPod shuffle wel aansluiten op het toetsenbord alleen dat wordt de shuffle niet opgeladen en het duurt natuurlijk wat langer om bestanden over te zetten.